Júniusi kedvencek

by - július 02, 2016

A június számomra hipersebességgel telt el, fel sem fogtam, hogy egyáltalán elkezdődött, vége is lett. Szinte az alvás és a kávé töltötte ki a napjaimat, néha egy kis EURO2016 hangulattal fűszerezve.
Azért megpróbálom összegezni, mi minden történt, de még én is tudom, hogy alig valami érdemlegeset tudok felmutatni.
Június hónap

... kedvenc filmje

Kicsit megkésve, de megnéztem a Bazi nagy görög lagzi 2-t, pedig az egynek sem voltam nagy kedvelője, sőt, egyszer ha láttam a tévében, úgy kb. a felétől. 
De ez a film... nem gondoltam, hogy ennyit fogok röhögni rajta, de az apró viccek annyira jól kitöltötték azt a néhány percet, hogy fantasztikus. Nem egy zseniális film, vagy korszakalkotó, tudom, hogy sokaknak csalódás is, de nem érdekel. Bearanyozta a délutánom, mert egyszerre bőgtem és vihogtam, mert minden vicces pillanat mögött egy szomorú bújt meg. Tetszett, hogy ekkorát ugrottak az évekkel is, hogy a család motivuma még mindig mekkora erővel bír, és maga a házasság szentsége is milyen bonyodalmakat tud elindítani.

... kedvenc sorozata

Lucifer, ez egyértelmű. A hosszú véleményemet itt olvashatod. A rövid csak annyi: imádom Tom Ellist. 

... kedvenc könyve


Daemonra szükség van, mint a levegőre, ha jó kedved van még jobbá teszi, ha rossz időszakon mész keresztül, ő az apró fényfolta sötétségben. Nem bánom, hogy ennyit vártam az Oblivionnal, mert ez így volt tökéletes. Daemon kirángatott a válságokból és szebbé tette a napjaimat. Köszönöm JLA, hogy megteremtetted őt nekünk.

... újonnan felfedezett személye

Király Gábor nálam a hónap sztárja, ehhez kétség sem fér. Fantasztikus kapus és még csodásabb ember, rég volt már, hogy valaki után ennyit kutattam a neten, interjúkat, életrajzot olvastam, meccseket néztem, stb. Amit az EB-n művelt, azt tankönyvekben kellene tanítani.
Nagyon remélem, hogy nem csak ideiglenesen kapott hipe-ot, hanem mostmár a köztudatban marad igazán.
Egyébként mi is focilázban égtünk itthon, míg azelőtt csak a Forma 1-et néztük, mint sporteseményt, most apámmal és a bátyámmal felváltva üvöltöttünk a tv-nek, szidva vagy tapsolva a játékosokat, szegény anyum pedig próbált olyan messzire menekülni, amennyire csak tudott.

...kedvenc videója

Ezen nagyon sokat gondolkodtam, mert két esélyes is volt, végül mégis az AXE rekláma nyert. Biztos láttátok már, de azért belinkelem ide is. Ez a reklám annyira frenetikus, hogy nem találok szavakat. Az AXE amúgy mindig hatalmas reklámokkal jön, de az utóbbi időben éreztem hanyatlást ilyen téren.
De most... mindig elmosolyodok, ha látom a tévében, nagyon igaz és még annál is jobb az üzenete. LEGYÉL EGYEDI!!!!
"Minek a kockahas, ha..." :)

... kedvenc eseménye

Június 29-én 122-en, június 30-án pegig 57-en látogattátok meg a blogot, ami brutálisan sok és számomra hihetetlen, lévén, hogy alig két hónapja született meg a kicsike. Alig hittem a szememnek, csak láttam, ahogy kúszik felfelé a számláló. A Könyves álompasik 2. része, melyen a borítókat taglaltam volt az egyik legnépeszerűbb bejegyzés, vele holtversenyben pedig a nyárról alkotott véleményem. Hihetetlen érzés volt számomra, magasan a június hónap legjobb pillanatát okoztátok. Köszönöm :)

You May Also Like

0 comments