Nem tudtam a seggemen ülni - Nyárértékelés 2017

by - szeptember 03, 2017

Fogggggalmam sincs, hogy történt, de idén nem csak, hogy nem sorozat-maratonoztam 0-24, de még az aktuálisan követett sorozataimat is késve néztem meg, annyira nem voltam sem otthon, sem érdeklődő az ilyen dolgok iránt. Mindig valahova mentem, mindig valahol kávéztam, mindig valamerre terveztem és szinte mindig emberek közt voltam, ami még saját magamnak is szokatlan. Szóval jöjjön egy kis szöveges, történetmesélős beszámoló rengeteg képpel és fontos pillanatok kiemelése, aztán meg tényleg átállítom az agyam őszre, becsszó. Kénytelen vagyok   neeeeemakarooom  szeretem én az őszt, csak minek van

Budapest. Kétszer.

Az egyik legmeghatározóbb és agyonszervezettebb programom két budapesti út volt, ráadásul abból az egyik egy hétvége @fannydebreczeni-nél - ezúton is köszikösziköszi, nagyon jól éreztem magam :) Erről nem tartanék részletesebb beszámolót, megteszi helyettem a VLOG, Fanninál pedig igen tartalmas élménybeszámoló olvasható. Másodszor pedig az USA-ban élő rokonaimmal találkoztam, akikkel megmásztuk a Citadellát, ellátogattunk a Csodák Palotájába, és étterem zárás előtt 10 perccel még bevágódtunk vacsorázni, de mivel cukik vagyunk, bűbájosak, és egy rakat pénzt ott hagytunk a romcsik hagytak, én csóró egyetemista vagyok, vigyorogva szolgált ki minket a pincérnő. Tartalmas egy nap volt az is, rohadt fáradtan jöttem haza, azóta se hevertem ki a Citadella kétmillió lépcsőjét. 






Újságcikkek és az Ebook

Ha véletlen mégis a gép előtt ültem, akkor igyekeztem annyit írni, amennyit csak lehetett. Így született meg három újságcikk (1 2 3), és a számotokra is elérhető Ebook, amely az egyetemi élet poklára és mennyországára próbál felkészíteni. Nem fogok hazudni - rengetegszer görcsöt kapott a kézfejem, nagyon félek, hogy ha még idén szakdogát is írok, meg a saját kis valamilyeimet, akkor egy minőségi ortopéd meglátogatása is a listámon kell majd, hogy szerepeljen. Hát, szívás ez az öregedés - a 21 már komoly kor. jézusmáriám, mindjárt 22 leszek. :ooooo

Cseri

Jepp, hát igen, a szervezgetés és az ottlét is millió élményt hozott magával, azt meg pláne, hogy újra csináltam egy csomó olyan hülyeséget, amik utólag nagy tanulsággal bírtak, egy percét se bánom, a végére meg nagyon jól kialakultunk. Erről sem szövegelnék többet, a hozzá kapcsolódó blogbejegyzést itt elolvashatjátok.




 Kávé, kávé és még több kávé. Meg egy kis Djuvec. 

Non-stop valahol, valakinél voltam, biciklizni, sétálni, csövelni vagy csak kiskutyát/kismacskát nyúzni. Valahogy mindig volt megbeszélni valónk, mindig voltak történések, és mindig voltak jó kis szaftos falusi pletykák, amiket OF COURSE, tudni kellett az életben maradásért. Szóval tenkjú mindenkinek az élményekért, a kajáért, a kávékért és a (lelki)fröccsökért, hagyok itt pár képet, nekem is jó lesz visszanéznem évek múlva. 








Rossmann-meló



Ez is egy hatalmas és egyedülálló élmény volt az idei nyaramat nézve, mert bár alkalmi diákmelókat korábban is vállaltam, 8 órát, folyamatosan, egy hétig napi szinten nem dolgoztam még, és ennyit csicskáztatni sem engedtem magam még másnak, szóval jeee, kipróbáltuk, TÚLÉLTÜK!!!! és sok tanulságot leszűrtünk belőle. Az erről szóló blogbejegyzésem IDE kattintva olvasható. 



Malomfesztivál


És végül álljon itt utolsónak egy fesztivál is, amolyan nyaralás helyett, aminek rövid összefoglalóját szintén IDE kattintva megnézhetitek vidéjóóó formátumban. Egy lightos este tökéletes befejezése volt ennek a szuper, pörgős és nagyon tartalmas két (fogjuk rá három) hónapnak.


Bízom benne, hogy nektek is jól, vagy legalább tűrhetően eltelt a nyár, sok mindent megéltetek és megtapasztaltatok. Vagy legalább sok sorozatot néztetek - angolul (!!!), nyelvtanulás címszó alatt ez is belefér. Rohadt sok erőt, kitartást és nyugalmat kívánok a következő tanévre mind a sulisoknak, mind a felsőoktatásban tanulóknak, rettegek a jövőtől jelenleg, de valahogy mindig van. Itt is valahogy lesz.

Nektek mi volt az idei nyár legszebb pillanata? Írjátok meg itt kommentárba, és árassza el a nyár még az utolsó pillanatokban a komment szekciót, nagyon kíváncsi vagyok, és arra is, hogy a nyár témájú blogbejegyzéseimből megfogadtatok e valamit. :)
Nem is hagyok itt nektek most több linket, minden ott van az oldalsávban.

Csóközön a csibéimnek:
 A weboldal teljes tartalma, ezen belül is a felsorakoztatott képek a szerző tulajdona. Engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása, a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A link megosztása megengedett. / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva

You May Also Like

0 comments