10 karácsonyi dolog, ami kimaradt az életemből - NEVERHOODSMAS 2016

by - december 24, 2016

Pár nap Karácsonyig, idén már nincs több vizsgám, és még itthon is vagyok a jó meleg családi házban... Mit jelent ez? 
NEVERHOODMAST! Igen, ennyire kreatív vagyok. Négy nap, négy különböző bejegyzés, központilag Karácsonyra hangolva .
De! Tudom, hogy már kiscsillió karácsonyi bejegyzés született, ugyanazon témák folyamatos újragondolása, stb, és van, akinek már kezd kicsit elege lenni belőle én. Nincs ezzel semmi baj, így adta magát a dolog, hogy a saját kis karácsonyi sorozatomat kicsit tovább gondoljam.

Fél év alatt 4 különböző témához nyúltam a bejegyzésekkel (10 dolog, Könyv/Film, DIY, Egyetem), szóval a karácsonyi különkiadás is ezek jegyében fog íródni.

Az én családom is tartja a legtöbb hagyományt, azonban a nagy amerikai álomkivilágítás és a maratoni karácsonyi zene hallgatás valahogy mindig kimaradt az életemből. Ezen gondolkodva összeszedtem 10 olyan tipikus karácsonyinak mondható apróságot, ami 20 év alatt elkerülte az fikarcnyi kis életemetet, mint például...

10. Grincs
Soha nem láttam, azt sem tudom, miről szól, annyit tudok, hogy Taylor Momsen a kiscsaj, de ennyivel le is tudtam a filmről alkotott ismereteimet. 

9. Michael Bublé
Héba-hóba ha véletlen szól a rádióban, miközben anyuval kint ügyeskedünk a konyhában, de még csak fel sem ismerem a csávó hangját. Bocsi minden rajongótól.
@weheartit #christmas
8.Mézeskalács ház
Eszemben sem volt annyit pepecselni vele a hatalmas sütés-főzés közepette, hogy aztán a nagyszerű kézügyességemmel egy óriási katyvaszt hozzak létre. Mondjuk ezen idén változtatni akarok, már beharangoztam itthon, hogy megpróbálkozok vele, de már sejtem, milyen vége lesz. összedől és kicsapom a hisztit

7. Fagyöngy
Erre egyszerű a válasz: Nem igazán szokásunk mérgező növényt akasztgatni szanaszét a házban, sőt, az ismerőseinknek sem.
@weheartit #christmas
6.Ronda karácsonyi pulcsi
Őszintén, idén szerettem volna venni egyet, de rohadtul drágáltam :D Úgyhogy marad a fekete leggings és a kényelmes puha szürke pulcsi az ünnepi fadíszítésre, illetve az azt követő vacsorára.

5. Tojáslikőr
Nope, mi Jagermeisteres család vagyunk, köszönöm szépen, tökéletesen megteszi utóbbi is.
@weheartit #christmas
4. Agyonégőzött ház
Tény, mikor kisebbek voltunk tesómmal, akkor apu néha feldíszítette a ház előtt álló fát egy égősorral, de már évek óta nincs kedve az amúgy is eladósodott decemberben még több ezres villanyszámlát is fizetni.

3. Halászlé
Ez az az étel, amit nem nagyon értek, hogy került a karácsonyi hagyományok közé. Szenteste mi is visszafogottabban eszünk, de az én családom sok halat illetve halászlevet eszik egész évben (nekem speciel a kedvenc ételem is az anyum által készített sült hal), lévén, apum mesterhobbija a horgászat. Szóval a lényeg, nálunk a halászlé nem játszik a karácsonyi menüben.
@weheartit #christmas
2. Családi békés karácsonyfadíszítés
Míg kisebb voltam, akkor apum, tesóm és én együtt díszítettük a fát, míg anyu a konyhában rostokolt, de ugye nincs év dísz- vagy gömbtörés nélkül, ami általában az én kezemből esett ki. Apum kiröhögött, tesóm meg lecseszett, én meg hisztizve elvonultam inkább, szóval volt botrány rendesen. Néhány éve viszont az asztalra csaptam, és eldöntöttem, hogy csakis és kizárólag én fogom díszíteni a fát, tesóm max besegít, de ő is eltűnik, mielőtt valamit beszólna. Mit mondhatnék, azóta csak igazán szépek a karácsonyfáink. *egoistabüszkefej*

1.Full Glam
Megkockáztatom, hogy nálam csövesebben kinéző ember nincs az ünnepekkor, felfogott haj, jó nagy fekete karikák a szem alatt, túlbuzgó szemöldök... - kár is sorolni. Mondjuk idén ez változni fog, hála a Beauty-Youtubereknek és videóiknak (kösz, hogy leköttök egy komplett délutánra), idén megpróbálok kissé ünnepélyesebben odaülni az étkezéshez, mint aki örül is az ünnepnek és magára is képes adni. 

Ezzel a bejegyzéssel vége az idei NEVERHOODMAS-nak, remélem tetszettek vagy legalább megmosolyogtattak a bejegyzések :) Mindenkinek NAGYON-NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK, erős gyomrot az ételekhez és még erősebb kitartást a hónap hősének, a májnak. 

You May Also Like

0 comments