Évértékelés és blogév-zárás 2016

by - december 31, 2016

Alapjáraton 2016 ritka szar év volt. Valószínűleg ez a korral is jár, egyre kevésbé vagyok vevő a gyermeki naivitásra, ergó jobban meglátom az emberi hülyeség és butaság nyomait, amik nem épp a hangulatom javulását szolgálják. De legyünk pozitívak, így könnyebb volt kiszűrni, mik voltak a legjobb és kedvenc pillanatok ebben a piszok gyorsan eltelő évben.

Legnagyobb új szerelem:
Giancarlo Vidrio. Imádom. :D

Legnagyobb új függőség:
Youtube és Instagram. Néha Tumblr. Mások meg drogoznak, na, anyáméknak tök szerencséjük van velem.

2016 legkirályabb eseményei számomra.
Április 21-i Leiner Laura: Nélküled dedikálás
Május - Kalandpark a szakommal
Július - Pici Canon-bébim örökbe fogadása. 
Július 16 - Egy nagyon boldog nap olyanokkal, akiket két éve láttam utoljára.
Október 25 - AZ olasz. :DNovember 24 - Bastille koncert, Varsó


@weheartit #office
Lássuk a blog szempontjából milyen fontos események történtek:
Május 18. - Első konkrét bejegyzés, egyik legnagyobb kedvencemről, Kody Keplinger: The DUFF - A pótkerék c. könyvről. Jelenleg 223 megtekintésnél jár.
Július 12. - 1000 blogmegtekintés, Nyírd ki ezt a Naplót! nyereményjáték.
Szeptember 1. - 10000 blogmegtekintés
63 közzétett bejegyzés
42 általatok írt megjegyzés (amiért nagyon hálás vagyok)
Top három leglátogatottabb bejegyzés:
- Kirándul a Főszereplő - Könyvek nyárra
- University life (1.) - Mi kell a Gólyának?
- Borító-vizit [1.] - Személyes szerelmek
A legtöbb keresési kulcsszó Leiner Laura: Bexi-sorozatához kapcsolódott.
Amin jövőre változtatni szeretnék:
  • Bátrabban nyúlni új témákhoz
  • Több saját képet csatolni a bejegyzésekhez
  • Nem ellustulni
  • Több személyes bejegyzés, nagyobb események esetén vlogolni nektek
  • Még kreatívabbnak lenni
  • Továbbra sem lesznek TAG-ek :D
@weheartit #office
2016 kedvenc könyvei:
Pfff, idén sokkal több unalmas vagy rossz szenny könyvet olvastam, mint bármikor a megelőző években. 
A Moly.hu alapján 3 könyvet hagytam félbe (Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás, Anne Eliot: Toplistás szerelem, Lauren DeStefano - Hervadás), 48 könyvet olvastam ami szomorúan kevés és kettőt már csak jövőre fogok befejezni. 
Ez alapján a kedvenc sorozatom egyértelműen Jennifer A. Nielsen Hatalom-trilógiája Sage-dzsel.
Legnagyobb csalódás talán Kerstin Gier: Silbere és Tammara Webber: Between the Lines-sza.
Legnagyobb meglepi az utolsó napokban olvasott Lauren Blakely: Kőkemény c. könyve, még most is alig hiszem el, hogy nekem ez ennyire tetszett.
Legszebb borítójú: Itt nem tudok egyértelműen választani, ha kést szorítanak a nyakamhoz, akkor sem. K. A. Tucker: Ten Tiny Breath - Tíz apró lélegzet, Susan Ee: End of Days - A vég napjai, és persze ki nem maradhat Brittainy C. Cherry: Lebegés könyve a gyönyörű borítók sorából.
Leghosszabb olvasmány: Jennifer L. Armentrout: Be with Me - Légy mellettem szúnyog utánam. ~ 528 oldal.
@weheartit #office
2016 Kedvenc sorozatai/filmjei

Idén eszméletlen kevés filmet láttam, ha ötször voltam moziban, lehet, sokat is mondok.
Sorozatok, amiket idén kezdtem el követni: 
Lucifer
The Royals
Sherlock
Városfejlesztési ügyosztály - Parks and Recreation (már befejeződött)
Jessica Jones
Keeping Up With The Kardashians <- Tudom, elvetemültségem határtalan

Sorozatok, amiket régebb óta követek, és idén sem feledkeztem meg róluk:
The Flash
Agymenők - The Big Bang Theory
Teen Wolf
Idén megjelent filmek, amiket moziban láttam:
Zootropia
Secret Life of Pets
Eddie, a sas <- imádtam
Captain America: Civil War
Doctor Strange (Na, mégiscsak megvan az öt)
@weheartit #office
Kedvenc egyetemi pillanat
Egyértelműen az ERASMUS-ösztöndíjjal eltöltött (eddig) három hónap Lengyelországban. A francnak van kedve hazajönni.


Kedvenc DIY megvalósult ötlet:
A szigetelő szalagból kreált szarvas a szobám falán.

Fogadalmam a jövő évre:
Bátrabban és túlgondolás helyett igent mondani. 

Kívánok nektek nagyon-nagyon boldog új évet, erőt, hogy megtartsátok a fogadalmaitokat, reményt, hogy bátran álmodozzatok, szarkazmust, hogy visszaszóljatok az idegesítő köcsögöknek, és tartást, hogy büszkék legyetek magatokra. Imádat és nagyölelés:

You May Also Like

0 comments