10 dolog, amit tutira megveszek idén - 10UARY 2017

by - január 15, 2017




Ha január, akkor tervek az új évre nézve. A 10UARY projekt keretein belül Januárban három olyan bejegyzést kaptok, amelyekben 10 dolgot írok le a 2017-es évre vonatkozóan.  Aztán meglátjuk, mit teljesítek belőlük, mit nem.

Minden Újévkor megfogadom, hogy nem fogadok meg semmit, aztán azon kapom magam, hogy a január azzal telik, hogy saját magam elé elvárásokat állítok köcsög tudatalatti. Az egyik ilyen fogadalomnak nevezhető akármi az, hogy idén sokkal többet költök ruhára és könyvre, így nem marad pénzem kajára. Logikusan mi következik ebből? Mondjuk, hogy lefogyok. Vagy csődbe megyek. Év végére megmondom, melyik nyert.

Szóval a lényeg, hogy hoztam nektek és magamnak is egy listát, hogy mik azok a dolgok, amikre régóta piszkálják a fantáziám, és idén ha csődeljárásban is, de megszerzem őket. Számomra lista és terv, számotokra inspiráció lehet.
Kattintsatok rájuk, majdnem mindegyik cucc egy beszerzési linket rejt, így ha valamelyik nektek is megtetszik, csapjatok le rá.
Enjoy!

1. "Sorry i'm late, i didn't want to come" póló - ha valami, hát ez szerelem volt első látásra. Amúgy köztudott, hogy soha, de SOHA nem kések sehonnan, ha mégis 2 perces késésben vagyok, azonnal telefonálok és nem az én hibámból történik, hanem mondjuk a tömegközlekedés babrál ki velem. Lényeg a lényeg, ez a pólócska nyárra az enyém lesz, ha törik, ha szakad.
2. Sharpie filcek - hát basszus, csak én sokallom az árát itthon? Csomagba véve is egy vagyon, de na, minden jóravaló bloggernek kell egy ilyen ez hazugság, csak áltatom magam nyugi. Tény, hogy béna vagyok a DIY dolgokkal, de anyuval ketten elég jó kis dolgokat tudunk alkotni néha napján, így elég nagyot dobna, ha lenne pár Sharpie filcünk.
3. Kylie Jenner Boobs T-shirt utánzat - Namost, esély nincs rá, hogy az eredetit megvegyem, szóval majd alkotunk valamit, de magáért a koncepcióért teljesen odáig vagyok. A linken a hosszúujjút látjátok, de az csúnya. Fekete póló rendel, köszönöm.

4. #márker notesz - Szeretem a szép, mutatós füzeteket, pedig rohadtul nem írok beléjük két szót sem. De mikor megláttam az L&L-nél ezt a szépséget, tudtam, mit veszünk tavasszal a dedikáláson pluszban a többi apróság mellé. Nem vagyok #márker, tudjátok, hogy Pablót preferálom (:D) de ez az egyszerű dizájn nagyon tetszik.
5. IKEA kisasztal - Igazából találtam rá egy hihetetlenül jó DIY videót itt linkelem nektek, és mivel nyárra nagy szobaátalakítást tervezek festéssel és dizájncseréléssel, igencsak elfogadnék egy ilyen sarkot. Aztán meglátjuk, mi lesz belőle.

6. Perfect Chemistry 1-2 angolul - Már két éve tervezem megvenni őket eredeti nyelven, esetleg díszdobozban vagy valami bármi spéci módon. Tudjátok hogy imádom, nem kell külön részleteznem.
7. Könyvtámasz - naná, hogy szarvasos, azok után, hogy megláttam, más szóba sem jöhet. Sajna a polcomról dőlögetnek lefelé a könyvek, ha egyik feléről megtámasztom valamivel, a másik felől potyognak le, úgyhogy ezt az apróságot valószínűleg hamarosan meg is rendelem.
8. Ledfüggöny - szobadekorként, természetesen, nem is kell külön részleteznem. A krakkói szobámban is égő van az ágyam mellett, nagyon jó fényt ad, néha, ha a nagy lámpát nincs kedvem felcsapni, megteszi ez is. Azért ha ti is elgondolkodtok rajta, ajánlom, hogy egy kicsit drágábbra ruházzatok be, ne a silány kínaira, nehogy véletlen kigyulladjon vagy kivágja a biztosítékot, az ilyesmivel nem ár óvatosabbnak lenni. Senki nem akarja leégetni a házát egy apróság miatt.
9. Lekapargatható térkép - Már karácsonyra is ezt kértem a Jézuskától, de persze sokkal hasznosabb dolgot kaptam, így marad az én pénztárcámra. Van egy kisebb verziós, gombostűs verzióm, de azért egy ekkora igen nagy motivációt jelentene az életre és az utazgatásokra nézve.
10. Tripod asztali állvány - Csak hogy menőn vlogolhassak nektek, természetesen. 

Nektek melyek azok a dolgok, amiket már régóta meg szeretnétek venni, és idén végre rá is szánjátok magatokat? Írjátok le kommentárba itt vagy a Neverhood's Diary Facebookon oldalán vagy akár már  Twitteren is elértek. :)

You May Also Like

0 comments