10 rossz szokás, amit idén is megtartok - 10UARY 2017

by - január 24, 2017

Ha január, akkor tervek az új évre nézve. A 10UARY projekt keretein belül Januárban három olyan bejegyzést kaptok, amelyekben 10 dolgot írok le a 2017-es évre vonatkozóan.  Aztán meglátjuk, mit teljesítek belőlük, mit nem.

Mindenkinek vannak rossz szokásai, vagy olyan dolgok, amelyekre nem épp büszke. Annyi "idén jobb ember leszek" témájú bejegyzést és Youtube videót láttam, hogy már a könyökömön jön ki. Igenis vannak olyan hibák, amik hozzánk tartoznak. A fene akar tökéletes lenni, sosem igazán értettem, miért kellene az embereknek erre törekednie. A tökéletesség nem szép vagy nem jó, hanem borzasztóan unalmas.
A LÉNYEG, mielőtt még kijönne belőlem a Coelho, ha valaki pozitív és "márpedig idén megváltozok" bejegyzést kutat, annak balra a második ajtó, mert ez nem a szivárványszín szárnyakon lebegő csillámpónikról fog szólni.

10. Továbbra is olvasni fogok órán

Biztos feltűnt, hogy alig jött értékelés, amiért az Eramsust és az angolul tartott órák a hibásak. Képtelen lettem volna két irányba figyelni, pláne úgy, hogy az egyik nyelvet amúgy is alig értem. De márciustól visszaáll a rend, a Kindle-öm állandó résztvevője lesz a unalmas tanóráimnak, mert sokkal többet tanulok tőle, mint egyes tanáraimtól csak semmi személyes.

9. Továbbra is önző leszek

Sőt, idén még inkább az szeretnék lenni, de mielőtt egy tahó parasztnak tituláltok, elmagyarázom, miért. Nagyon sokszor akaratlanul is belekerülök emberek problémáiba és ügyeikbe, és naná, hogy jobban érdekel, mi van velük, mint velem. Eddig ezt normálisnak vettem, de aztán, hogy négy hónapig kiszakadtam a megszokott hétköznapokból, volt időm kicsit átgondolni, kinek az életében akarok benne lenni, és ha kell beleszólni, és kik azok, akikre rá kell hagyni a dolgaikat. Így több időm lesz magamra, és kicsit helyrerakni a saját életemet, többet foglalkozni magammal és azzal, hogy továbbra is egy nagyszájú és enyhén beképzelt egyén legyek - csak ésszel.
@weheartit #freedom
 8. Koffeinfüggőségemtől sem szakadok el

Napi kettő alatt az utóbbi hetekben meg sem álltam, kész csoda, hogy az idegességgel együtt még nem kaptam gyomorfekélyt. A kávé számomra olyan, mint másoknak a pizza szerintem, egyszerűen szeretem a kesernyés ízét és azt, ahogy feltölt élettel és empátiával, hogy elviseljem a körülöttem zajló világot. És írom ezt pont az egyik kedvenc krakkói kávézómból, egy bögre americanóval mellettem. 

7. Nem bocsátkozom felesleges tervezgetésbe

Bármit tervezek, 1% az esélye, hogy meg is valósul. Azért is hihetetlen mindig számomra, hogy egyes bloggerek már a márciusi terveiket szövögetik, holott én egyik hétről a másikra írom a bejegyzéseket, mert érzésből írom amit írok, legyen az értékelés vagy nagyokosság. Bármi jó történt velem az utóbbi egy évben, az a pillanatnyi döntésem eredménye volt így igyekszek még inkább ráfeküdni a YOLO stílusra, még ha hosszabb távon el is cseszem az életem.
@weheartit #freedom
6. Továbbra is offolom a bankszámlám

Sőt, idén még inkább szeretném. Rá kellett jönnöm, hogy a húszas éveimben élek, most kellene minden olyat megvenni és kiélvezni, amit szeretnék, legyen az a pillanat heve (amit később megbánok) vagy régóta áhított álom. Ha nem lesz mit ennem, hát nem lesz, fél évi energiatartalék van tárolva háj formájában csak az egyik combomban, ideje lesz, hogy azt is feléljem :D 

5. Továbbra is túl fogok gondolni szavakat/mondatokat

Ó, ezek a híres pasiproblémák. Van, amiből nem lehet kinőni, ráadásul lány is vagyok, szóval pszichológus legyen a talpán, aki ebből kihoz. Fan fact: minden évben van egy szavam/kifejezésem, amit a magaménak érzek és végigkísér egy adott éven, ami egyszerű megérzés alapján jön. A tavalyi a "day dreamer. night thinker" volt, az idei pedig az "overthinking". Csak hogy tudjátok. Jó kis év lesz :)
 @weheartit #freedom
4. Netfüggőség

Eddig is addiktnak lehetett titulálni, de idén még többet szeretnék foglalkozni a nettel és a hozzá(m) tartozó közösségi oldalakkal. Lett Twitterünk, Facebookon is elég jó bejegyzéselérések mutathatók, az Instám személyes ugyan, de sokan követtek, a Moly pedig mindig is kiemelt szerepben lesz, mert a Szürke ötven árnyalata rajongók legalább heti egyszer belém kötnek, ez meg csak jelent már valamit :D Heti több blogbejegyzést a tanulmányaim miatt nem garantálok, viszont így tartalmasabb és értelmesebb posztokat igen. Ráadásul idén a vlogolásra is rá akarok feküdni, ami csak gyarapítja a neten töltött időmet.

3. Továbbra is sminkelek minden nap

Szinte hallom a gondolatotokat, ami egy nagy WTF. Nem arról van szó, hogy új arcot rajzolok magamnak, de tény, hogy sokkal jobban érzem magam az alapozó-korrektor-szemhéjtus-szempillaspirál kvartettől, és ha ehhez minden nap egy órával előbb fel kell ébrednem, akkor így jártam. Nem vagyok egy Nikkitutorial (Youtuber, ha nem ismeritek, itt a link, én nagyon szeretem a hozzáállását és a stílusát), és nem is arról van szó, hogy utálnám magam, egyszerűen szeretem az önbizalmat, amit a smink adhat.

2. Ugyanúgy fogom ölni a barátaimat

Nem, nem maradt ki egy "el". A jó barátok kedvesek egymással. A legjobb barátok a sárgaföldig inzultálják egymást. Tipikusan az a személy vagyok, aki vagy kedves, vagy őszinte, és higgyétek el, jobban jártok az őszintével.
@weheartit #friendship
1. Továbbra is felhúzom magam azon, ha valaki késik

Az egyik legrosszabb szokásom, hogy nem, hogy nem kések, de általában én vagyok a legelső, aki odaér, legyen az óra, találkozó, program. Ha tíz nulla-nullára beszéltünk meg valamit, akkor elvárom, hogy az illető odaérjen tíz nulla-nullára, már két perc késéstől is akaratlanul felmegy bennem a pumpa. Fogalmam sincs, ez honnan jött, valószínűleg aputól örököltem, mert ha nálunk valami meg van beszélve, akkor az úgy kell, hogy legyen. Tesóm teljesen az ellentétem, amivel három napra elegendően fel tud bosszantani, azt a ráérősséget, amit lenyom, néha videóra kellene venni.
Szóval ha megbeszéltünk egy időpontot, kedves olvasó, akkor legyél ott időben, különben egy életre megorrolok rád :D

Nektek mik azok a rossz szokásaitok, amin őszintén nem is igazán akartok már változtatni? Írjátok meg kommentben, vagy a már fentebb említett közösségik egyikén, kifejezetten várom, ki mennyire önismeretes. :)

You May Also Like

0 comments