5 tipp a szép Instagram képért - ND's 1st BIRTHDAY

by - május 20, 2017

Nagyon szeretem az Instagramot, viszont azzal is tisztában vagyok, hogy egy akkora hazugság, amilyet a világtörténelem nem szakasztott még. Egy régebbi bejegyzésben már elmondtam róla a véleményem, és hogy miért szeretem mégis, ezzel nem is szaporítanám a szót, viszont: néhányan érdeklődtetek, hogy mivel turbózom fel a képeimet, így épp idejét láttam egy kis IG tippek-trükkök posztnak a megsegítésetekre.

Ajánlok 5 általam fontosnak tartott tippet a szép képért, aztán ti eldöntitek, hogy azok valóban szép eredményt hoznak, vagy nekem van ilyen béna ízlésem. :D

VSCO

VSCO az Instagram és a képszerkesztők Bibliája. Higgyétek el, ezt nem csak én látom így, ha bármilyen más oldalon felütitek, hogy "Instagram Hacks" tutira a VSCO appot ajánlják a nagyokosok. Imádom az effektjeit, én és kb 2 másik millió ember a HB1-re esküszök, 10-es szinten. De persze embere és stílusa válogatja, vannak olyan effektek is, amiket meg kell venni sokpénzé', szóval lehet kísérletezgetni rendesen.

Élesség

Könyörgök minden drága embernek, akit akár csak minimálisan is érdekel a megosztott tartalma, hogy ÉLES, JÓL KIVEHETŐ képet töltsön fel, ennyivel tisztelje már meg az IG közösséget és a személyes követőit, szerintem nem hatalmas kérés. Más, ha a művészet oltárán áldozunk fel valamit, de nekem ne mondja senki, hogy ennyi rejtett művész lakozik kicsinyke kis országunkban. Ha úgy érzed, minimálisan van csak elmosódva a kép, akkor azon még a szerkesztésnél lehet segíteni, szóval nincs veszve minden, nem kell kidobni a telefont a képpel együtt, csupán egy kis odafigyelést igényel a dolog.
+1 ide kapcsolódó dolog: Nagyon szuper dolog az arckép szépítő funkció, de ha jót akartok magatoknak, húzzátok le legalább 2-es szintre a beállított 5-ről, mert kissé szánalmasnak tűnhet a szétmosódott fejetek azok számára, akikkel mindennapos kapcsolatban vagytok, és pontosan tudják, hogy nem nézel ki ennyire frissen botoxoltnak reggel 6-kor.
Szögek/Egyenesség

A szögekkel abban az esetben lehet jókat játszani, ha felülről fényképezel dolgokat, kávét, könyvet, sminkcuccot, egyebeket. Viszont ha tájképet fotózol, vagy olyan helyzetben vagy, hogy látszik a horizont, akkor ha csak nem az Alpokban vagy, akkor figyelj az egyenességre, please. Nekem is vannak olyan képeim, amik kissé dőlnek, három kattintással ki lehet őket egyenesíteni. 

Kontraszt

Ha valamiről kevesebb szó esik mindenhol, nekem viszont a szentírásom Biblia, szentírás, de kreatív vagyok ma. A telefon kamerája nem teljesen képes visszaadni azt a színerősséget, amit szabad szemmel látunk, ráadásul az Instagram, Facebook és egyéb oldalak még inkább torzítanak, rontanak a képminőségen szóval nem árt erre is dobni kicsit. Én a kettes/20-as szintig (képszerkesztőtől függ) meg sem állok, néha talán túlzásba is tudok esni :D Ha filtert vagy bármi mást nem is használtok, egy kis kontrasztot dobjatok a képekre, meglátjátok, egyből minőségibbnek tűnnek majd a fotók.
Spontaneitás

Nekem speciel nincs témám, és a beállítgatott dolgok sem az én stílusom. Ha terméket akarsz reklámozni, akkor sok sikert hozzá, de mindennapi pillanatokkal, eseményekkel, helyzetekkel szerintem sokkal kreatívabb lehet lenni, és egyfajta naplóként is funkcionálhat így a tartalmad.

Remélem tudtam néhány hasznos és új dologgal szolgálni, használjátok őket egészséggel :) Ha bármi egyéb kérdésetek van, vagy csak plusz tippetek, írjátok le kommentárban itt, Molyon, vagy a Neverhood's Diary Facebook oldalán :) 

You May Also Like

0 comments