Girlpower #3 - legjobb "bitchy" zenék

by - július 30, 2017

Én épp valami nagyon eldugott helyen táborozok, de ez nem jelenti azt, hogy el vagytok felejtve, sőt. Soha nem vagytok ;) Rájöttem, hogy tök régen szedtem elő a girlpower sorozatot, viszont az utóbbi időben nagyon erősnek és pozitívnak érzem magam, amit nem csak önmagamnak köszönhetek.

Mostanában mindenkit a "bitchy"-nek nevezett zenéimmel ölök, szóval épp ideje egy tisztességet listát összehozni róluk. Lesz itt minden, mint karácsonykor, a véleményem és az ízlésem teljesen szubjektív - amúgy mindent hallgató vagyok -, egyszerűen ezek azok a zenék, amelyeket biciklizés közben, vagy Tinccsel való asztalra csapós estéinket hallgatunk, és queen-nek érezzük magunkat. 

Mivel a Youtube videókat akkorába teszi be, mint egy ház, és bár nincs bajom a bloggerrel, ezzel azért kezdhetnének valamit, így a címekre kattintva átirányít titeket a nevezett zenéhez.


Aaaa, ezzel indult igazából az egész hullám. Nagyon rossz vagyok dalszövegek megtanulásában, rappelni pláne nem tudok, énekelni ne kérjetek, de bármikor elszavalom nektek fejből az egész dalszöveget. Mert imádom. 
Amúgy egy borzaszótan semmilyen zene, nem az én ízlésvilágom, de van benne valami, amitől nem tudom megunni. A legjobb időben is találkoztunk egymással, kirángatott a gödörből rendesen, és ahányszor csak negatívabbnak kezdem érezni magam, csak egy hallgatás kell, és minden visszaáll a normális rendbe. 

See your iPhone camera flashin'
Please step back, it's my style you're crampin'
"You here for long?" Oh no, I'm just passin'
"Do you wanna drink?" No, thanks for askin'



A telefonom lejátszási listájában is egymás után szerepelnek, így itt is Jax után Jetta fog jönni. Ez a szám kikészít. Annyira, de annyira szeretem, még vlogba is beletetettem, márpedig nagyon megválogatom, mi kerül a vlogok alá. Nem a tipikus bitchy zene, de mindig úgy megyek végig az utcán, ülök a buszban, vagy tekerem a biciklit, hogy szívem szerint felugranék és csak élvezném a testemet átjáró ritmust. Szuperlativuszokban tudok beszélni róla, sajnálom, nagyon-nagyon szeretem, sokszor kihúzott már ez is a rossz kedvből, erőt és energiát ad, és segít helyretenni a gondolataimat. Himnusz.
A szövege egyébként botrány, de a drop eléggé adja. 


Ez az aktuális "folyamatosanújraindítós" számom, valószínűleg mire ez a bejegyzés kikerül, a falat fogom tőle kaparni, annyira fogom unni, de egyelőre whoaaa. Dua Lipa egyébként számomra az új, frissebb Lorde, nem tudom, kik és mennyien állnak mögötte, de egyelőre nagyon jól terelgetik a csaj útját a hírnév felé. 
Ez a szám és ez a szöveg... oh my god. Nagyon igaz és nagyon laza, a klipet fogalmam sincs, hányszor néztem meg, nagyszerűen rendezett, egyszerűen függő lettem.
Lehet, hogy amúgy szakítás utáni számnak szánták, vagy feminista propaganda, nem tudom, nem is érdekel, magával ragadott, és totál magával is vitt, nálam nyert. 

One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You'll have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him, you ain't getting over him.


Nem mai szám, de azon kevesek egyike, amit ilyen sokára sem tudtam megunni. A legtöbb barátomat ki tudom vele akasztani, rajtam kívül ugyanis szinte senkinek nem tetszik, pedig awwwww. Fura és beteg az egész koncepció, a klipp, a zene, a dallam, de én az ilyen beteges dolgokért rajongok, mindenki tudja, hogy fura vagyok, már felesleges magyarázkodnom. 


Now, living, my own life
Got you out of my muff
Have, me wasting, too much time
Gonna leave you far behind


Marina and The Diamonds - Bubblegum Bitch és Homewrecker

Vannak periódusok az életemben, mikor csakis MATD-ot vagyok hajlandó hallgatni, főleg a régebbi számait, némelyiknek nagyon eszelős szövege van. Most két nagy kedvencemet hoztam, nem a legpopulárisabbak, szerintem egyikről sem nagyon hallott senki. A Bubblegum Bitch már a címétől kezdve bitchy, a Homewrecker pedig magyar leírásban kb. úgy írható le, hogy a "személy, akit felelősség tesznek egy házasságtörés esetén". Komolyan, fűzzek ehhez még bármit is hozzá? 
BB:
I think I want your, your American tan.
I think you're gonna be my biggest fan.
Homewrecker: 

I'm only happy when I'm on the run
I break a million hearts just for fun
I don't belong to anyone

I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress


Aaaaaww, fél királyságomat Ella hajáért <3
Tegyük hozzá: magával a klippel nem egyezek, mármint oké, hogy a csávó köcsög, de azért erős túlzásnak tartom azt sugalltatni, hogy meg kell bosszulni az ilyesmit, komoly anyagi kárt okozva. Persze, tudom, ez ilyen művészi drámázás, de komolyan, attól, hogy dühösek vagytok az exetekre, még nem kell börtönbe kerülni pont miatta.
Viszont a zene, hát imádom. A szövegét, a csaj hangját, a dallamot, mindent. Amolyan fuck yeah zene ez, alkalmanként elő lehet ásni, és üvöltve énekelni. Szívem szerint az egész dalszöveget bevágnám egyébként ide, annyira jó, de csak a refrént kapjátok. Ha akartok, utánanéztek és megértitek. 

We've all been played, we all get hurt
Just take that pain and let that motherfucker burn
And you know that in time you will find
That they always come back, yeah they always come back
They're all the same, they never learn
So dig their grave, and let that motherfucker burn
And you know that in time you will find
That they always come back, yeah they always come back
Ti tudtok ehhez hasonló zenéket ajánlani? Komolyan kíváncsi vagyok. Írjátok le kommentben itt, vagy bármelyik más platformon (FacebookInstagramMoly). Hamarosan visszatérek, nem csak időzített bejegyzésekkel, de teljes valómban, és olyan hírekkel/újdonságokkal, hogy le fog esni az állatok. 
Csók a csibecsaládnak:
 Aktuális heti videó: @neverhood_

You May Also Like

0 comments