10 őrültség, amit idén elkövetek - 10UARY 2017

by - január 31, 2017

Ha január, akkor tervek az új évre nézve. A 10UARY projekt keretein belül Januárban három olyan bejegyzést kaptok, amelyekben 10 dolgot írok le a 2017-es évre vonatkozóan.  Aztán meglátjuk, mit teljesítek belőlük, mit nem.

Szerintem nincs szükség arra, hogy túlságosan elővezessem a bejegyzést. A címmel mindent elmondtam, aztán évértékelésnél meglátjuk, mennyire zakkantam meg a nagyszerű 2017-es évben.
Annyit azért hozzátennék, hogy semmi törvénybe ütközőre nem készülők, egyszerűen olyan dolgokról van szó, amihez eddig nem volt bátorságom. Azt pedig már az előző bejegyzésekben is felvezettem, hogy idén YOLO-zunk, szóval bízom abban, hogy lesznek érdekességek.
@weheartit
10. Beadom a kéziratom egy kiadóhoz

Pedig szegény szerintem még mindig kicsit nyomorék ahhoz, hogy egy könyv legyen, dehát még mindig jobb, ha visszautasítják, mintha egyáltalán  nem adnám be, nem?

9. Felülök a következő vonatra...

... bárhova is menjen. Ezt már évek óta fontolgatom, csak eddig sehogy nem jött össze időben, vagy bátorságban az, ami kellene. Lehet, az égvilágon semmi nem történne, kikötnék egy isten háta mögötti kis faluban, de amúgy meg tudjuk, hány könyv íródott a véletlenekről. tudom, hogy az élet nem olyan mint a könyv, nem szükséges külön összetörni a világom
@weheartit
8. Kibékülök egy régi baráttal

Tipikusan az a személy vagyok, aki egyetlen csettintéssel ki tudja zárni az embereket az életéből, és míg ez tinédzserként nem tűnik nagy dolognak, 21 környékén már az ember kicsit jobban elgondolkodik, hogy működik az élet. Vannak emberek, akik egykor fontosak voltak, szóval ideje felszedni a szőnyeget, és megnézni, mit próbáltam alá söprögetni. 

7. Interjút készíteni valamelyik írónővel

Válogatni lehet a kedvenceim közül, aztán remélem, valamelyikük válaszol is :D Ha összejön, azonnal repül a blogra bejegyzés formájában, szóval remélem ez legalább összejön.
@wehearit
6. Nem elfutni...

... buliban egy aranyos pasi elől;
... a felelősség alól;
... bukott vizsgáról;
... fura kéregető néniktől.
Ehhez nem fűznék hozzá többet, elég égő sztori lapul már a zsebemben, idén inkább csak megpróbálok nem összeesni/émelyegni/össze-vissza beszélni ilyen helyzetekben. adja Isten, hogy legyen hozzá erőm :D

5. Brutális Harry Potter - filmmaraton

Ha már idén vagyunk 19 évvel később a roxforti csata után, akkor ügyes leszek, és két napig (mert bizony annyi kell majd) megállás nélkül nézem az első résztől az utolsóig. Régóta szemeztem már az ötlettel, idén végre rá is veszem  magam. Totális őrültség 40 órát nem aludni egyhuzamban? Yepp.
@weheartit
4. Átalakítom a szobám - teljesen

Gondolatban az egész meg van álmodva, aztán hogy anyáméknak mennyire nem fog tetszeni a megvalósítás, szinte borítékolható. Erről majd később még a blogon mesélek, és remélhetőleg velem együtt követitek majd a nagy "tinédzserből felnőtt" szobává alakítást.

3. Elmegyek egy tüntetésre
Ez speciel egy olyan dolog, amitől félek. Örülök, ha az emberek hangot adnak a véleményüknek a jó cél érdekében, azt viszont kevésbé, ha a rendőrök a tömegbe lőnek, vagy valakinek kedve támad robbantgatni kicsit. Viszont egyre jobban felháborít engem is néhány dolog, így ha valamilyen nagyobb megmozdulás lesz idén kit áltatok, minden évben van valami, jó kis nemzet vagyunk akkor kinézek én is a kis fényképezőgépemmel, hátha kapok utána valami jó kis sajtófotó elismerést.
@weheartit
2. Elutazni valahova pár napra - egyedül

Fogalmam sincs, az emberek miért vannak az ellen, hogy valaki egyedül járjon világot, vagy menjen  moziba, esetleg beüljön egy kávézóba. Ha mindenhova csak többedmagammal lehetne menni, akkor alapból úgy születünk, nem? Imádom egyedül járni a várost és nem azon aggódni, hogy a mellettem lévő épp mi mást csinálna. Persze, buli mással megosztani az élményt, ezt is aláírom, de az ember lenne néha teljesen egyedül a gondolataival. Így idén beülök az autóba, és meglátjuk, hol szállok ki.

1. Azt csinálni, amit tényleg szeretek

Régóta érik a gondolat, hogy egy OKJ tanfolyamot el szeretnék végezni, mielőtt az egyetemi tanulmányaimat befejezném, erre pedig idén van utoljára alkalmam. Mindenképp a közösségi média területein szeretnék újabb dolgokat megtudni és azt hasznosítani a későbbiekben. 

Tudom, tudjátok, nem szoktam előre tervezni, de az ember álmodozhat. Nektek mik a nagyobb őrültségeitek, amihez eddig nem volt bátorságotok, de szeretnétek megvalósítani? Írjátok le kommentárba itt vagy a Neverhood's Diary Facebookon oldalán vagy akár már  Twitteren is elértek. Azt pedig, hogy épp merre járok, Instán és Instastoryn követhetitek @neverhood__ név alatt :)
U.i: Esküszöm, nem lesznek ilyen csúszások a bejegyzésekkel egész évben, mint amilyen ez a január volt, hamarosan hazamegyek brühühű és visszaáll a normális rend a blogban és az életemben is. Köszönöm, hogy megértitek, igyekszem minél érdekesebb és egyedibb bejegyzésekkel jönni a későbbiekben is. 

You May Also Like

2 comments

  1. Nagyon jó kis lista lett ^^ A második ponttal meg totál egyetértek, én is így vagyok vele, de ha hangosan ki mertem mondani, megkaptam, mekkora hülyeség... -.- pedig szerintem nem. Bakancslistám egyik pontja, hogy egyszer totál egyedül elutazzak valami sokcsillagos szállodába. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megkaptam, hogy mégis hogy tudtam egyedül moziba menni. Hát a két lábamon, úgy :D
      Jó kis ötlet, támogatom :D

      Törlés