10 dolog, amit idén kipróbálnék - 10UARY '18

by - január 18, 2018

Ha január, akkor tervek az új évre nézve. A 10UARY projekt keretein belül Januárban négy olyan bejegyzést kaptok, amelyekben 10 dolgot írok le a 2018-as évre vonatkozóan.  Aztán meglátjuk, mit teljesítek belőlük, és mit nem. Javában inkább nem, de álmodozni szabad.

Szerencsére az elmúlt két évben konkrétan mióta elkezdtem úgy élni is, nem csak létezni nagyon sok kihagyhatatlan lehetőség jött szembe, melyek maradandó és örök emlékeket hagytak bennem. Persze a legtöbbjük váratlan  és nem tervezett volt, és ezzel nincs is semmi baj. Ha valaki, én bátran kiállok az mellett, hogy az élet irányát lehet tervezni, de magát az életet nem. (Fú de bölcsek vagyunk ma, aztamindenitneki) 

Az eheti 10UARY-s is lájtosabbb lesz az előzőekhez képest, mert míg ott célokat és konkrét terveket jegyeztem le, itt csak kapkodok a lehetségességek (nem tudtam, hogy van e ilyen szó, de nem húzta alá pirossal, úgyhogy nyertem) közül. Aztán ha valamelyik nektek is tetszik, vagy alapból nálatok is bakancslistás, azt írjátok kommentárban, arról nem is beszélve, hogy új, érdekes lehetőségekre is mindig nyitott vagyok :)

Szóval lássuk csak, mit próbálnék ki idén:
1. Parasailing - Vízi ejtőernyőzés

Fhú, nem tudom, annyira királynak tűnik. Tesóm volt annó a barátnőjével, és azóta piszkosul írigy vagyok rá. Szép lehet, tele adrenalinnal meg hogy csak ott lebegsz a semmibe, miközben húznak maguk után sebesen a hajóval. Belátod a tájat, gyönyörködsz és reménykedsz, hogy nem zuhansz bele a vízbe, vagy a kötelek nem adják meg magukat. És természetesen kapaszkodsz a szelfibotba az életednél is jobban, mert nem akarod, hogy vlogolás közben belepottyanjon az eszközöd a végtelen vízbe. (ja, hogy nem is lenne kötelező vlogolni? pls.)

2. Gokart

Az a szívás abban, hogy ha te vagy a legkisebb a családban, ráadásul még lány is, hogy a széltől is óvni akarnak a nagy és okos férfi családtagjaid, így csak kerítésen kívül nézheted, ahogy körbe-körbe próbálják egymást megelőzni. Imádok vezetni (tudok is!), imádom a sebességet és imádom a Forma - 1-et, szóval nem teljesen értem, mire ez a nagy óvás, de nem kellenek ők ahhoz, hogy új pályarekordot állítsak fel valamelyik pályán. Izgi lenne és adrenalinfröccs, meg amúgy gyűjtök is rá, szóval stay tuned.

3. Óriáskerék

Sose ültem óriáskeréken, túl sok horror és akciófilmet néztem kiskoromban arról, hogy megáll, meg elromlik, meg eltörik a felfüggesztés meg egyéb apróságok. Talán épp ezért jött el bennem az érzés, hogy mégis kiadjak érte vagyonokat és kipróbálhassam valamelyik fővárosban. Jó, elég célirányos vagyok, a bécsi óriáskereket akarom, ami a Práternál van, már 120 éves, nekem  mindig az ilyen őskövületek kellenek, amiknek van múltja. Az új csilivili dolgokkal nem tudok mit kezdeni, valószínűleg ezért sem véletlen a katasztrófaturizmus felé hajló szeretetem. Aztán nehogy ebből is katasztrófa kaland legyen.
4. Big Ball

Nem tudom, ennek van e magyar neve, de tudjátok van az a hatalmas gömb, ami dupla falú, és a belsejében elfér egy ember, majd legurítják egy dombról vagy ilyesmi, és közben a benne levő ember próbál nem meghalni. Hát nekem ez brutálisan tetszik, szerintem hatalmas buli, és garantáltan adrenalintuning, ráadásul edzésnek sem rossz, mert úgy kapaszkodsz a benne lévő hevederekbe, mint még soha semmibe az életben. Ha esetleg tudtok ilyen lehetőségről Magyarországon is, lécci ne legyetek restek kommentet írni, nekem erről kell infó. Köszi.

5. Vízibicikli

Ennyi nagyszabású és adrenalinlöketű ötlet után hogy írhatom le ezt? Hát úgy, hogy 22 megsínylett évem alatt soha még csak nem is ültem vízibiciklin, nem hogy hajtottam volna. Egyszerűen kimaradt, pedig emlékszem, hogy már 5 évesen is azzal nyaggattam édesanyámat, hogy miért nem bérelünk egyet és megyünk be a tó közepére. Az indoklására már nem emlékszem, de az teljesen biztos, hogy nemes egyszerűséggel leszavazta az ötletem. Mondjuk ismerem magam, én lennék az első aki leesik róla, vagy komplett beleborítja a vízbe az egész tákolmányt, dehát nem hiába vettem fel kétszer az úszás kurzust se, szerintem az élet erre próbált már az első évi bukásnál is felkészíteni.

6. Stoppal eljutni A-ból B-be

Kövezzetek meg, de soha nem stoppoltam még egyedül, általában ha haza kellett jutnunk valahonnan, akkor többen voltunk, és mindig a legdekoratívabb lányt vagy fiút pakoltuk ki az út szélére, hogy fogjon nekünk ki valamit. Az természetesen soha nem én voltam, mielőtt bárki merészelne ilyet feltételezni. Lényeg a lényeg viszont, hogy félek a pszichopatáktól és az őrültektől és a baltás gyilkosoktól, meg az emberrablóktól is, márpedig sok rosszat hall az ember, és mindig bennem volt a para, hogy inkább hazagyalogok vagy hívok ismerőst, aki ugrik értem, mint sem full idegen mellé beülni. Szóval csak úgy a kaland kedvéért nem lenne rossz kipróbálni milyen, mikor a semmi közepén várom a csodát és egy arra járó jófej embert, aki megment a napszúrástól vagy a szakadó hóvihartól. 
7. Erdőben sátrazni

Ez picit kakukktojás, mert ebben már volt részem és tapasztalatom ifjabb nyomi koromban, de rég volt már, és amúgy is, sátrazni mindig buli - ha nincs nappal 40 fok és kétszázezer szúnyog a fejed körül. Van abban valami izgi, hogy reméled, nem ront rád egy vaddisznó, vagy nem tépi le a lábad egy farkas, esetleg nem szaggatja szét a sátrad egy nagyobb, nem várt vihar. Sütögetsz, chillelsz, próbálsz nem frászt kapni, mikor valami bogár mászik rajtad. Totál bakancslista, ha lesz rá lehetőségem, akkor ki nem hagyom, akár társasággal is. 

8. Lovaglás

Falusi gyerek vagyok, és nem tudok lovagolni, hát én szégyellem magam. Ültem már lovon, nem egyszer, csak valamiért (tényleg, totál érthetetlen, hiszen megbízható és felelősségteljes vagyok) nem merték teljes körűen rám bízni a vezetést, így mindig csak a sablon körbe-körbe sétálgatás folyt. Mondjuk ismerem magam, úgy elvágtattam volna a naplementébe, hogy azóta se értem volna haza, de ettől függetlenül ha valakinek van otthon egy lovacskája, ami szelíd és nincs problémája a vörös hajú, napjában igen fura pillanatokat megélő blogger lányokkal, és még Szeged környéki is, akkor lécci dobjatok egy üzit, hálám nyugdíjas korig üldözni fog.

9. SIMS 4

Mielőtt bárki is feltételezné: természetesen volt gyerekkorom, csak mi még a SIMS első kettő verziójával ügyeskedtünk, később már nem volt időm az újabb verziókkal szórakozni.  Lényegében nem is a játék érdekel csak embereket létrehozni, meg dizájnozni, meg a házukat berendezni, meg egyéb hülyeségek, a karakterek nálam tutira szutyokban, kimerültségben és éhségben nyiffannak ki, de attól még ez is olyan, ami teljesen elveszi a hasznos időmet és azokra mindig befogadóképes vagyok.

10. McDrive

Nem vagyok sem a meki híve, sem más gyorsétteremláncé igazából, de ahogy Juli is kifejtette ebben a bejegyzésében, én is szívesen elbírnék egy autós-chilles-szemétkajás estét. Nem tudom, mi vonz ebben a McDrive-os dologban ennyire, lehet az ifjúkori romantikus lelkem, vagy az, hogy kifejezetten rosszul érezném magam egy több Michelin csillagos étteremben, vagy csak simán, hogy eddig sosem mozogtam olyan helyeken, ahol erre lett volna lehetőségem, minden esetre ezt az idei évre belőjük életcélnak. Aztán valaki mossa ki helyettem az autó kárpitjából a lekajált ketchupot meg a zsírpacákat. Sokat akarok, tudooooom. 
Jövő héten hozom az utolsó 10UARY-s bejegyzést, brühühü, olyan gyorsan elszaladt már az első hónap 2018-ból :( Addig is kövessetek Molyon, a Neverhood's Diary Facebook oldalán, Instán pedig storyban követhetitek, épp merre járok, mit olvasok, vagy mit teljesítek a bakancslistából. És persze ahogy a bejegyzés elején is mondtam, várom a tippeket és egyéb nagyszerű lehetőségeket, amelyeket érdemes kipróbálni idén vagy úgy az életben.

WTFezazidőjárásos nagyölelés:
PINTEREST:                                                           KORÁBBI BEJEGYZÉSEK A TÉMÁBAN
           

You May Also Like

0 comments