10 dolog, ami a táskám mélyén lapul - ND's 1st BIRTHDAY

by - május 19, 2017

A szerda esti borfesztiválos dumaparti közepén kiderült - ismét - hogy kissé furika a lány, mert cipel magával néhány nem túl szokványos eszközt is, amivel egy kisebb zombitámadást is túlélne. 
Mint például:

... bicska.

Nem találkoztam még olyan emberrel, akinek ne szaladt volna a homloka közepéig a szemöldöke, mikor ezt megemlítettem, vagy olló helyett ezt nyújtottam a kezébe. Arról nem is beszélve, hogy mennyi bort nyitott már ki az én kicsikém. 

...cellux.

Valami elszakad? Cellux. Valami eltörik? Cellux. Valaki puskát gyárt óra előtt? Cellux. Ennyivel kb. meg is magyaráztam a lényeget.
...ragtapasz.

A világ által gyártott cipők és a tulajdonomban levő lábfejem két külön univerzumban élnek, így esélyem sincs olyan cipőt venni, ami nem törné fel az első 2-5-10 alkalommal a lábam. Szóval egy kisebb hadseregnek elegendővel én is fel vagyok szerelkezve.

...antibakteriális kendő.

Imádom azt az érzést, hogy koliból elindulva még minden rendben, mire beérek az órára, addigra úgy érzem, mint akinek a tenyere az összes létező baktériumot összeszedte a villamoson. Minimum két tasakkal mindig van nálam, nélküle sehova.

... hajgumi.

Mindig van a csuklómon egy, mert mint tudjuk, mindig akkor kellene a legjobban, mikor sehol sincs, úgyhogy igyekeztem magam bebiztosítani, és plusz egyet beletettem a táskámba, amit amúgy azóta elnyelt a feketelyuk, szerintem azóta nem is láttam, pedig tutira benne van. Fekete táskába fekete hajgumit keresni: kihívásra vállalkozó embereket felveszek.
...utazós fésű

Olyan, mint egy kicsi kinyitható telefon, és mivel mániám a hajam, így nem meglepő módon ő is ott lapul a táska aljában, és mivel a női táska egy végtelen fekete lyuk, marha nehéz megtalálni, mikor szükségem lenne rá.

... üveg víz.

Mindig azt mondogatom, hogy semmi bajom, de mire célba érek, bárhova is menjek, haldoklom a szomjúságtól. Szóval a kis 1L üvegem mindig nálam van, félig töltve, és próbálok nem megpusztulni, főleg nyáron. 

...2 darab napszemüveg.

Az egyik a szép, a másik meg amit nem sajnálok annyira szétkarcolni, vagy ha leesik, vagy ilyenek. Tök logikus lenne, ha ugyanolyanok is lennének, de neeeeem, véletlen sem, két teljesen különböző fazonú napszemcsiről van szó. 
 ... komplett gyógyszertár.

Görcsoldó, fájdalomcsillapító, antibiotikum, izületi gyulladásra... mindenre, amit az orvostudomány már tud kezelni, nálam van rá megoldás. Kisebb drogkartellt tudnék már létrehozni, ha akarnék, és még jobban is járnék vele, mint jelenleg a tanulmányaimmal.

+1...powerbank.

Naná, jelenleg a telefonod mellé egyből vehetsz egy powerbankot is, párban járnak és elég kegyetlen végkimenetele van, ha egyszer szakításig sodródnak. A net és telefonfüggő fejem valószínűleg leszakadna a helyéről, ha úgy kell ottmaradnom valahol, hogy le vagyok merülve. A huszonegyedik század hatalmas problémái ezek, kéremszépen. 

Nektek mik azok a furcsábbnak nevezhető dolgaitok, amiket minden nap magatokkal cipeltek - súlyemelés címszó alatt? Írjátok le kommentárban itt, Molyon, vagy a Neverhood's Diary Facebook oldalán, kíváncsi vagyok az őrültebbnél őrültebb esetekre :D 

You May Also Like

3 comments

  1. Nálam van egy táska a táskában minden aprósággal benne, pl gyógyszerek, ajakbalzsam, korrektor, tükör, antibakteriális lötty, Ob, a mini táskán kívül pedig vagy könyv vagy az ebook olvasó, powerbank, egy notesz meg egy határidő napló, amiknek a szerepe annyi, hogy tovább nehezítsék a táskát, szemüveg tartó (nem tudom, hogy mondják rendesen ennek :D), egy kicsi tolltartó pár golyóstollal és egy doboz rágó (könnyebb kikeresni ezt mint a kicsi csomagolásút). A kulcsomat meg a fülhallgatót inkább zsebben hordom, mert kész kihívás lenne ebben a tornádóban kutatni értük :D

    VálaszTörlés
  2. "Nálam van egy táska a táskában..." Már itt felnevettem :D Ugyanolyan katasztrófa sújtotta övezet az is, gondolom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát képzeld el, amikor odarakom a párom, hogy keressen ki nekem valamit a táskámból... Szegény...

      Törlés