Zenék, amiktől idén karácsonyig mentsen meg az ég - NEVERHOODMAS '17

by - december 03, 2017

A tavalyi év sikere után idén újra NEVERHOODMAS-szal "hangolódunk" az ünnepekre amolyan neverhoodosan: 10 dolog, diy, könyves és egyetemista témák, és még sok minden a nagy telezabálós ünnep érkezéséig minden hétvégén. 

Szögezzük le még itt az első NEVERHOODMAS bejegyzésnél. Nincs bajom a Karácsonnyal, én is nagyon szeretem hatmillió kínai égővel telepakolni a szobámat és igyekezve nem aggódni attól, hogy zárlatot kapva leégetem az egész házat. Imádok enni, ajándékötleteken filozófálni és a hóesésre várni. Meg a jó cukros és hizlaló forrócsokit.

De a tömegnyomor. A plázák. Az ilyenkor minden órában leadott karácsonyra szánt, de csupán agyonpropagált zenék. Egyszerűen vannak számok, amiket végre békén lehetne hagyni, és teret adni az újabb, később ugyanúgy feledésbe merülő tingli-tangli, karácsonyi csodáról mesélő fülkárosítóknak. ELŐRE LESZÖGEZNÉM, a lista szubjektív, nem akar senkit megsérteni, szóval ha a te kedvenc számod is érintett, az nem sértésnek van szánva, csupán magánvélemény. Nem hiába Neverhood's Diary a blog neve, ez egy napló, tudod, véleménnyel és gondolatokkal.
Ilyen nagyszerű és bájos bevezető után jöjjenek is az én kedven "hagyjbékénidénkérlek" zenéim:

Mariah Carey - All I Want for Christmas is You

MIVEL MÁSSAL KEZDHETNÉM, ha nem ezzel. Oh my god, sztoritájm: Általános suliban még jártam táncra, és volt erre egy koreónk, amit addig gyakoroltunk, hogy már hánytam ettől a számtól. (Tincs, szerintem te még a lépésekre is emlékszel :DDD) Ez a nő szerintem 23 év elteltével is ebből a számból él meg, én pedig ettől leszek gyilkos. Épp, mikor feledésbe merült volna, megcsinálta Bieberrel az újabb verziót, hát mekkora marketingötlet.
Nem tagadom Carey hangban való tehetségét, viszont mikor egy nap már negyedszer hallom a rádióból, akkor all i want for Christmas is to shut up. Köszönöm.

Jégvarázs - Legyen hó

Hó legyen, de óránkénti lejátszás ne, lécci. Ez a Disney zene már rég nem Elzáról és a hűtőházáról szól, hanem arról, hogy a globális felmelegedésben már mindenki egy fehér karácsonyra vágyik. A filmet nagyon szeretem Anna és Kristoff miatt inkább (reménytelen antinyál romantikus a bloggerina), szóval erre nem szólok semmit, viszont rohadt vicces, hogy szinte mindenki csak a refrént tudja, és már nem egyszer jártam úgy az Árkádban, hogy ez szólt a rádióból, és többen elkezdték énekelni mellettem :D 
Michael Bublé - Let it snow

Hát akkor legyen megint egy legyen hó, csak mástól és más verzióban. Tudom, hogy nem az ő száma eredetileg, de ez az ember maga a Karácsony, ebből él meg, és ahány karácsonymániással beszéltem, mind megemlítették Bublé urat. Nem tudom, hogy csinálja, ilyen téren elismerésem neki, kevesen tudnak egyszezonos híres emberek lenni minden évben.
Hogy a számról is beszéljek -  ha heti egyszer adnák csak, az égvilágon semmi bajom nem lenne, egy teljesen jó szám, híres, neves, szép a mondandója, áldásom rá. Napi ötödjére már én csinálok havat, csak valaki kapcsolja el. 

Train - Shake up Christmas

Én úúúúgy szerettem ezt a számot. Komolyan, énekeltük unokatesómmal, neki csengőhangja is volt, szerintem ez egy nagyon ütős és jól eltalált Coca-Cola reklám volt.
Aztán sajnos túltolták. Szegény zenekar is szerintem már borzasztóan unja, mi is kétmilliószor fogjuk még hallani addig, egyszerűen nem tudom, hogy miért nem lehet egy ilyen dalnak normális ívet adni, hogy pl. kijön-híres lesz-sláger lesz-békében nyugszik.
Azért kíváncsi leszek, a Coke mivel jön idén. 
TNT - Fehér karácsony

WÁÁÁ, nem bírom. Sajnos ezt is az élet utáltatta meg velem, mert milliószor kellett kóruson énekelnünk, és már annál a szónál, hogy "szááááncsengőőő", meghülyülök. Ez a szám amúgy alapból egy nagy WTF, mi ez a rapnek akaródzott valami benne, pls, meg szegény TNT már lassan 20 éve ugyanabból a három számból él meg, köztük ezzel is, ami valljuk be, elég erős túlzásnak érzek. Szerintem az énekesnek titulált Ákos csávó is borzasztóan unja, nekem ne mondja senki, hogy nem. 

És mielőtt itt kapnám az ívet, gyors leírom, hogy mik azok a számok, amiket viszont nagyon szeretek és nálam nincs karácsony nélkülük:
Carol of the Bells konkrétan az ÖSSZES FELDOLGOZÁSBAN (Lindsey Sterling, Pentatonix, Cimorelli, Metal verison, minden jöhet)
PTX - Hallelujah
PTX - Dance of Sugar Plum Fairy
PTX - God Rest Ye Merry Christmas
Wham! - Last Christmas (néha ezt is borzasztóan unom)
Kocsit Tibi - Legyen ünnep
The Little Drummer Boy
O holy Night, stb.
Nektek mik a nem annyira kedvelt vagy már borzasztóan megunt, Karácsonyra szánt dalaitok? Írjátok meg itt kommentárban, vagy a Neverhood's Diary Facebook oldalán, Instagramon pedig az Instastoryban követhetitek, merre járok és hogy készülődök a nagy szétmarketingolt, de hőn szeretett ünnepre.

Forrócsokis koccintós a csibéimnek:

You May Also Like

2 comments

  1. Nálam nincs karácsony a Kerozin karácsonyi albuma nélkül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az még kimaradt nálam, de mindenképp utánanézek :D

      Törlés