10 dolog, amiért utálom a nyarat

by - június 27, 2016

A nyár az az évszak és időszak számomra, amin mindig csak túl szeretnék lenni végre. Míg gyermekkoromban nagyjából kitöltötték a táborok ezeket a hónapokat, évek óta semmit nem tartogat számomra, és nem feltétlenül ezzel van a baj. Ilyenkor lenne időm pihenni, kicsit megnyugni, több időt tölteni a barátaimmal - a klisék szerint. A valóság sokkal kiábrándítóbb, és földi pokollá válik.

10. Bikini testalkat
Mert mindnyájunknak egy Victoria Secret modellnek kell lennünk, különben ki se lépj az utcára, undorító vagy és gáz, és soha senkinek nem fogsz kelleni, ha nincs tökéletes alakod. Ne egyél, edzd magad ájjulásig, égesd magad másodfokúvá, csak a színed meglegyen. Én meg üzenem, hogy a média, és minden női újság, aki ezt reklámozza, gyújtsa fel magát.
9. Reménytelen ábrándozás
Két típus van: a típus, aki boldogan mosolyog a kamerákba, a barátaival fotózásszintű képeket készítenek, felrobban tőlük az internet, boldogok, gyönyörűek és tökéletesek. És ott a másik verzió, a lány, aki ugyanezen lányok képeit szíveli Weheartiten vagy Tumblr-ön, és csak ábrándozik hasonló életről. Nyári kalandra vágyik, szerelemre, új barátokra, ismeretlen helyekre... Ha valamit megtanultam két X alatt, akkor az az, hogy ami nyáron történik, az ott is marad, érthető ez a pasikra és a táboros barátokra is. tisztelet a kivételnek

8. Megrohadsz a melegben
Gyűlölöm a meleget, egyszerűen nem tudsz mit tenni ellene. Míg télen a hideg ellen fel tudsz öltözni, nyáron a pucér segged is megfől, ha csak pár percre kimerészkedsz az udvarra. Délelőtt 10-től délután 5-ig megáll az élet, mert ebben az időintervallumban képtelenség megmaradni a perzselő levegőn.
Arról nem is beszélve, hogy a magamfajta kávéfüggőknek a hideg frappé nem túl kielégítő, nekem a keserű, erős és még meleg folyadékra van szükségem.

7. Unalom
Mivel nem tudsz kimenni a házból, így bent maradsz, jobb híján olvasgatsz, netezel, takarítasz, eltöltöd az időd, de még te is tudod, hogy ez szánalmas. A barátaid szanaszét a nagyvilágban, ki így-ki úgy tölti ki az idejét, melóval, nyaralással, te meg a képernyőt bámulva. Átérzem.
6. Mélyszegénység
Nem tudom, hogy én vagyok-e az egyedüli, de míg évközben vígan megélek a melóból és/vagy ösztöndíjból, addig nyáron úgy kapargatom össze az aprót egy gombóc fagyira. Más meg Mauritiusra megy nyaralni. Nos, jó nekem a kád is. áltatom magam, szokásom

5. Tömeg
Utálom a tömeget, konkrétan iszonyom van tőlük, márpedig a nyárhoz hozzátartozik a strand vagy a fürdők, ahol aztán minden izzadt test együtt ázik, mindenki belemászik a másik aurájába. Ha valahova nyaralni mész, ott is az az érzésed, hogy a többi 7 milliárd ember is oda ment nyaralni, mert minden nemzetisége képviselteti magát. A turisztikai látványosságoknál meg aztán pláne feláll a szőr a karomon, néhány éve kifejezetten kerülöm nyáron az ilyen helyeket.

4. Leolvadó smink
Nem fogok hazudni, nincs sok smink cuccom, de ami van, azt szeretem és használom is. Nem rajzolok magamnak új arcot, nincs rajtam két kiló alapozó, nem pakolok fel műszempillát, ha leszaladok a boltba. Viszont hogy ez az ujjnyi is a szemem alatt köt ki, valamint három másodperc alatt leolvad az arcomról, az köcsög nagy szívás.
3. Izzadás
Kapcsolódik az előzőhöz, csak egész testre kiterjedten. Folt a pólón, hónajnál, háton, térdhajlatnál, nyakon, homlokon... Igen, mondják, addig örülj, míg izzadsz, mert ha a tomboló hőségben nem izzadsz, már nem is élsz, de azért igazán meglennék nélküle. az izzadásgátló sem egy isten, senki ne álltassa magát

2. Jégeső és brutális viharok
Nem vagyok meteorológus, nem is készülök annak, de a jégesőtől frászt kapok. Rohanás ki a virágokért, az autóért, a kint maradt ruhákért, számítógépeket kihúzni az áramból, és reménykedni, hogy mielőbb tovatűnik a hatalmas fekete felhő. Alapjáraton imádom a zivatarokat, de mikor kinézek az ablakon, és látom, hogy a fa szinte vízszintesbe áll, akkor azért felmegy a pulzusom az égig. Sajnálom a termelőket, akiknek ilyenkor sokszor az egész évi munkája megy kárba, a károsultakat, akiknek a házukban vagy értékeikben történik jelentős kár, úgyhogy időjárás, ásd el magad mélyre.
1. Szúnyogok és minden rohadt kis bogár
GYŰLÖLÖM! Annyira gyűlölöm őket, hogy arra nincs kifejezés, amelyik szúnyog a házunkba betér, az aláírta a halálos ítéletét, ugyanis addig nem alszok, míg le nem vadászom. Ugyanez érvényes a legyekre és minden kis zümmögő szarosra. Nem elég, hogy csomó betegséget terjesztenek, még az idegeimet is kikezdik. 

+1: A nyár az az időszak, mikor átváltok éjjeli bagoly üzemmódba, éjszaka jönnek a legjobb ötleteim, akkor írok, akkor olvasok, mikor a világ körülöttem alszik, és a hűvös levegő beáramlik a szobámba a csillagos ég fényeivel együtt. 

Számotokra mit jelent a nyár? :)

You May Also Like

7 comments

  1. OMG :D Minden érveddel egyet tudok érteni! :/

    VálaszTörlés
  2. És íme megint aktuális lett :D Csak egyet tudok érteni, de ugyanakkor sírnék hisztérikusan a nyár összes nyavalyája miatt, és nevetnék, mert már egyszerűen komikus az egész xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam, hogy csináljak e egy frissebb listát, aztán rájöttem, hogy felesleges... ez mindig aktuális lesz :D

      Törlés
  3. Én azért utálom a nyarat, mert a lakótelepen reggel 08.00- 21.00-ig a kölkök sikitoznak utána meg a tinik csinálják a fesztivált 00.04-ig és így pihenni nem lehet!!!! Ja és a dög meleget meg nem bírom, 30 fok felett megáll az életem, mert rosszul vagyok, ha valahová mennem kell!!!!

    VálaszTörlés
  4. MINDEN SZAVAD IGAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINDEN!!!!!!!!!!!!!!! IMÁDLAK. :D
    Egy lány,akinek már k......a elege van ebből a melegből!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ugyanígy érzek. Már előre félek idén milyen borzalom lesz. Én sajnos krónikus beteg is vagyok képzelhetitek. Nem tudok.dolgozni mert nyáron komoly rosszullétek gyötörnek. Így örökké unatkozom is..ha eltörölhetném.ezt az évszakot főleg ha nem tartana évi hat hónapig normális életem lehetne.

    VálaszTörlés
  6. Ahh, dettó. Éppen éjfél elmúlt, kb 3 napja tart a fülledt meleg és ki be csukogatom az ablakot, ha nyitva van zaj van, ha csukva dög meleg. Két hisztiroham között elküldtem a nyarat a búsba és azt kértem jöjjön az ősz hamar. Téli gyerek vagyok, az az én világom!

    VálaszTörlés