Májusi kedvencek

by - június 10, 2016

Igen, így majdnem június közepén jutok el odáig, hogy értékeljem az előző hónapot (köszi, vizsgaidőszak), de így legalább jobban átgondolhattam és összeszedhettem a kedvenc videóimat, sorozatot, történést... egyszóval mindent.
Spoilerek, Spoilerek mindenhol.
Ha már naplót írok, érdemes jelzőtáblát tűznöm egyes eseményekhez. Így következzen május...

... kedvenc filmje

Egyértelműen az Amerika kapitány: Polgárháború a nyerő, mondjuk más mozira el sem jutottam. Óriási Robert Downey Jr. rajongó vagyok, és nem vagyok vak, Chris Evans nagyon cuki, számomra azonban Amerika Kapitány semmit nem jelent. Tudom és értem is, miért sokaknak ő a kedvenc főhösük, sajnos a kerek hátsóján kívül nekem mindig egy kicsit elveszett kiskutya hatását kelti. Az viszont biztos, hogy ez a film megnézése közben jössz rá, hogy nem lehet oldalt választani, ahogy azt a média előzően próbálta az emberekre súlykolni. Mind a két oldalnak megvan az indoka a tetteire, pro-kontra listát is írhattak volna, a két oldal teljesen egyforma lenne. 3D-ben néztük tesómmal, mellettem egy marha idegesítő csaj ült, aki megkérdezte a barátját, hogy akkor most Scarlett Johansson a szupernő nagyonleütöttemvolna, és kivételesen mondhatom, hogy teljesen megérte. Imádtam, hogy mindenkinek jutott szerep, Póki és Párduc egyérelműen a leendő Marvel generáció legnagyobbjai lesznek, és erre szükség is van. A korreográfiák pedig teljesen lenyűgöztek, sok volt, de élvezetes. 5*
@huffingtonpost

... kedvenc sorozata

Egyértelműen a már értékelt Parks and Recreationt emelném ki, attól függetlenül, hogy már egy befejezett sorozatról van szó. Számomra a május sztárja.
@tumblr

... kedvenc évadzárója

Most éljük a nyár előtti évadzárók szezonját, engem pedig a The Flash második évadjának utolsó két zárórésze bosszantott fel legjobban. Tesóm hallgatta végig, ahogy szidtam keresztbe-hosszába, ami egyértelmű jele, hogy tetszett, csak felidegesített. Habár elképzelésem van, mi lesz a későbbiekben, teljesen váratlanul ért, hogy meglépték ezt a cliffhangert.
Én is pontosan így éreztem magam az évadzáró után... @tumblr @andmylastatnightfall

... kedvenc könyve

Lesül a kép a bőrömről, de egyszerűen nem olvastam el egy könyvet sem májusban, és ez saját magam számára a legnagyobb szégyen, soha ilyen nem volt még. Annyira elfoglalt a blog beindítása, a vizsgák, az ügyintézések, az írás, hogy az esti olvasgatáson kívül többre nem jutott időm. Az is hozzájárul, hogy három olyan könyvvel szenvedek, amelyek alig kötnek le, de mindenképp érdekel, mi történik a szereplőkkel, úgyhogy kitartok, csak marha hosszúak.
UPDATE: Tévedtem, Kerstin Gier: Silber - Az álmok titkos könyvét olvastam, de annyira nem nyűgözött le, hogy el is feledkeztem róla.

... újonnan felfedezett zenésze

Ruelle! Ha nem nézem szenvedem végig a Shadowhuntert, talán rá sem akadok, de IMÁDOM. Nincs olyan száma, amibe ne lennék beleszeretve, kiégésig tudom hallgatni gyönyörű hangját és egyszerű, de annál tartalmasabb szövegeit. 

... kedvenc videója/jelenete (SPOILER)

Hahaha, ezt muszáj linkelnem :D Szerintem még soha életemben nem néztem meg ennyiszer egy jelenetet, mint a Shadowhunter sorozat 1x12 Malec pillanatát. Imádom Matthew Daddariot, imádom Herry Shum Jr.-t, csak kettőjük miatt nézem ezt a répahajú kislány megpróbáltatásairól szóló sorozatot. Sok csókjelenetet láttam már, de ez a jelenet... ettől teljesen szétestem, darabokra. Szexi és forró, a zene alatta tökéletes, a dialógusok kreatívak (I can't breath. Pont ahogy Magnus előtte elmagyarázta), a díszlet is csodás. Egyértelműen május egyik kedvence.

  ... kedvenc működő DIY ötelete

A kicsi márványasztalom, ami azóta bővül márvány éjjeliszekrénnyel, ugyanis azt könnyebben mozgatom, ha fotózáshoz van szükségem háttérre. Praktikum felsőfokon.
Kövess instagramon is: @neverhood__

... kedvenc eseménye

A szakommal eljutottunk a kalandparkba, ahol életemben először, de biztosan nem utoljára jártam. Hatalmas buli volt több méter magasban mászkálni és csúszkálni, egy csomó lila foltot szereztem ugyan, de büszke vagyok magamra, amiért teljesen bátran és felspanolva vágtattam végig a pályán. Bármikor újra végigcsinálnám. :) 

+1: A legnagyobb kedvenc pedig természetesen, hogy elindult a blog, amit örömmel töltök meg élettel és tartalommal. Ő az én kicsikém, ha úgy tetszik :) 
 

You May Also Like

0 comments