Júliusi kedvencek

by - július 31, 2016

Ismét elmúlt egy hónap és ez rohadt ijesztő, így újra összeszedtem a hónap kedvenceit, ami nem is volt olyan nehéz, lévén, jó kis hónap volt ez a július. 

... kedvenc film

Egész tegnapig azt hittem, semmit nem fogok ebbe a kategóriába írni, de este tesómmal leragadtunk a tévé előtt, és a Tower Heist (magyarul Hogyan lopjunk felhőkarcolót?) magasan az elvárásaim felett teljesített. Nem is értem, hogy állhat csak 6,2-őn IMDb-n, szerintem szórakoztató és vicces film, ráadásul érdekes alapötlettel. Nekem nagyon tetszett, csak ajánlani tudom.

... kedvenc sorozata

Sütimester. Imádom. Egyszerűen nem tudom elégszer megnézni a részeket, állandóan tanulok valamit, amit itthon is kipróbálhatok. Egyszerű és aranyos verseny, nagyon kedvesen és nagyon brittesen tudom, hogy  nincs ilyen szó, de most megalkottam. Az itthoni hétvégi süteményeink íze exponenciálisan javult, a külsejükkel meg elbíbelődök 1-2 délutánt, ez a része sajnos még mindig a katasztrófa kategória. De legalább fini, és ez a lényeg.

... kedvenc könyve

Nos, ezzel bajban vagyok. Nem volt egy olyan könyv sem, ami egyáltalán tetszett volna igazán, és sajnos ebbe J. L. Armentrout Wait for You-ja sem került bele, amiről jövő héten jön a véleményem (kicsit tovább kellett rajta gondolkodnom). Ott majd mindent kifejtek, de ez egy ilyen hónap volt. Fogjuk a kánikulára és a frontra.

...kedvenc előzetese

Éljen a Comic Con, és a halomnyi előzetes, amit a nyakunkba zúdítottak. Volt egy pár, amitől lementünk hídba (Doctor Strange, King Arthur, Fantastic Beats... stb), de egy trailertől csapkodtam az asztalt és vesztettem el a maradék józan eszemet, ez pedig a Teen Wolf utolsó évadának brutálisan ütős előzetese. Az tény, hogy a TW nem a leglogikusabb vagy legjobb sorozat, ezt bárhol aláírom, de az előzeteseik minden évben hihetetlenül erősek, és az idei tényleg mindent vitt. Lydia karaktere az egyik legnagyobb kedvencem az összes sorozat közül, amit követek, Dylen O'Briant pedig nem lehet nem szeretni. A témát nagyon eltalálták idén, csak tippem van, mit hoznak ki a sorozat zárásaként. #várom 
A videót nem engedi beágyazni, de a linket itt hagyom boldogítani: 
https://www.youtube.com/watch?v=CYg3-5tCBAU

...kedvenc videója

Ismét nem volt nehéz döntésem, az egyik reklám mindig megmelengette a szívem. Az idei Olimpiáról a botrányok jobban érdekelnek, mint maga az esemény, ez rekisként elég rossz hozzáállás de lesz pár szer, ami előtt úgyis leragadok, mert sokkal jobban szeretem nézni a sportot, mint űzni.
A reklámhoz nem fűzök hozzá semmit, mindenki érteni fogja a lényeget.

... legjobb eseménye

Hihetetlenül eseménydús hónapon vagyok túl, imádtam minden napját, mert mindig történt valami. Legjobbnak viszont egyértelműen a Cserenyésen tett egy napos táborlátogatásomat tüntetem ki, ahol olyanok közt lehettem, akiket nagyon szeretek, de külföldiek lévén nagyon ritkán találkozhatunk. Ráadásul új emberekkel is szoros barátságot köthettem, és nagyon megszerettem az egész kis társaságot. Néha hihetetlen, hogy egyes ismeretlen embereket jobban meg tudok szeretni és sokkal jobban bízom bennük, mint egyes ismerőseimbe, akiket már évek óta ismerek. 
A hónap legjobb pillanatának még meg kell említenem a fényképezőgépem megvételét, ami 7-8 éves spórólás eredménye, ő lett az én kicsi bébim. :) 
drágáim
Remélem nektek is jól telik a nyár, sajnos az enyémnek előbb vége lesz, mint kellene, de hogy miért, azt majd 3 hónap múlva árulom el. Hihetetlen, milyen nézettséget produkál a blog, amit csakis nektek köszönhetek, és a bíztató szavaknak, mind itt, mind Molyon, igyekszem továbbra is kreatív lenni, és hasznos infókat megosztani :)
Szép napot nektek!

You May Also Like

0 comments