Interjú Debreczeni Fanny divatillusztrátorral és bloggerinával - Blogtóber '17

by - október 01, 2017

5 vasárnap, 4 blogger, 1 bloggeresemény. Október hónapban 4, számomra inspiráló bloggerinával készítek interjút, életvitelről, melóról és a blogukról. Teszem azt azon elgondolásból, hogy imádom őket, és szeretném még több emberhez eljuttatni a munkásságuk. Enjoy!

Fanny egy végtelenül pozitív, kreatív és valódi művészlélek, akivel keresztbe-hosszába, de mindig követtük a másikat. Idén májusban az életeseményeink keresztezték egymást, amióta nem csak követjük, de támogatjuk is a másikat - leginkább ő az, aki néhány pozitív, kedves szóval észhez tud engem is téríteni. 
Arról nem is beszélve, hogy kiváló interjú- és beszélgetőalany, egy témát feldobva reeeeeeeeeengeteget tud beszélni, a rajzai a mindene, szóval tádááámm, egy igen hosszú és tartalmas interjút olvashattok most vele.

Induljunk a legsablonosabb kérdéssel: Mikor jött el az a pillanat, hogy eldöntötted, divatillusztrálással akarsz foglalkozni?

Azt hiszem akkor kezdett el megfogalmazódni bennem az ötlet, amikor a divatsuliban az illusztrátorokról tanultunk, és éreztem, hogy az ábrázolás közelebb áll hozzám, mint a megvalósítás. Nagyjából a tanulmányaim vége felé kezdtem képezni magam és a tervezés mellett ezt is fejlesztettem.

Hogy jutottál a divatsuliba?

Én már kicsi korom óta rajzolgattam, anyukám varrodájában firkálgattam a telefonkönyvét, és mindig anyagcafatokból csináltam ruhákat próbababán. Még mikor választani kellett középsulit, akkor inkább nem akartam művészeti képzésben részt venni, mert mindig kicsit előítéletes voltam a művészpalántákkal kapcsolatban, ezért rendes gimibe mentem, amit utólag sem bántam meg. Mihelyst érettségiztem nem volt kérdés, hogy a divattal szeretnék foglalkozni. Nem vagyok egy tanulós típus, úgyhogy valami olyan helyet kerestem, ahol élvezet az oktatásban részt venni, egyenrangúak vagyunk a tanárokkal, és valós tudást kaphatunk. Ez így is lett, büszke vagyok, hogy oda járhattam!
Az illusztrációid melyik részével foglalkozol legtöbbet/legrészletesebben?

Az illusztrációim összes része végtelenül sok időt vesz igénybe. Ez néhol hatalmas előny, néhol viszont iszonyú nagy hátrány, mert én képtelen vagyok csak firkálgatni, olykor képes vagyok túlbonyolítani mindent. Ennek ellenére elég sokan a részletgazdagságot szeretik a rajzokban, úgyhogy ezen nem is változtatnék soha. Talán a bőr tónusozása az, ami picit hosszabb idő, illetve ha mintás öltözékeket ábrázolok, akkor azoknak  a megrajzolása is beletelik pár órába, de szerintem totál megéri. Szeretek a színekkel játszani, úgyhogy a lehető legtöbbet dolgozom rajtuk.

El tudod képzelni, hogy a rajzaid a valóságban is megvalósuljanak? Esetleg divatháznak dolgozni, vagy saját brandet alapítani?

El tudom képzelni, de ez a része nem igazán foglalkoztat. Ha én magam valósíthatom meg a terveimet, akkor persze nagyobb lelkesedéssel gondolkodnék a kivitelezésen, de másoknak tervezni nem szeretnék, mert akkor már rögtön nem én vagyok aki irányít. Vannak akik szívesen dolgoznak csapatban, viszont mindig tudtam, hogy én a magányos farkas vagyok.

Egy divatillusztrátor hol tud akkor elhelyezkedni ebben a nagy világban?

Magazinoknál vagy saját maga kialakított vállalkozásában. Nagyjából minden ilyen szakma, mint a festők, szobrászok, ékszer készítők, mind a saját nevüket használva adják el a termékeiket. És ez szerintem így van jól.

A blogod egyik központi témája a #positivelifestyle. Hogy tudsz a hétköznapokban is ennyire motivált és pozitív lenni? 

Hú, mennyi időd van? :D Úgy tudok pozitív lenni, hogy voltam a másik oldalon. Nagyon nehéz időszakaimon vagyok túl, amelyek mind mélyebbre és mélyebbre vittek. Egyértelműen ezzel nem mentem semmire, ám amint összeszedtem magam és elkezdtem picit másképpen élni, a jó jót követett és csomó új lehetőség akadt az utamba. Nagyon nehéz dolgozni magunkon, de abszolút megéri. Ha valaki ezt mondta volna nekem egy éve, biztosan csúnyán megverem, de mindenkinek az életében eljön a pont, amikor már megálljt parancsol és elkezd a jóra törekedni.
Kik a legnagyobb inspirációid?

A legnagyobb inspirációm Emma Mumford, akivel volt szerencsém találkozni is. Az ő története kísértetiesen hasonlított a sajátomra, csak éppen egy év eltéréssel. Végignézve a videóit és hova fejlődött, végig az volt bennem, hogy bárcsak én is ennyi mindent elérhetnék, ennyi jó jöhetne az életembe. Egy napon rá kellett ébrednem, hogy ez már nem vágy többé, valóban minden úgy alakul, ahogyan nekem a legjobb. Sokat segítenek még olyan ismert írók, akik a spirituális/életmód könyvek terén maradandót alkottak, ilyen név a nemrég elhúnyt Louise L. Hay, Elizabeth Gilbert és Rhonda Byrne is. Inspirációkat mindig lehet találni, csak be is kell ám őket engedni!

Milyen indíttatásból kezdtél blogolni?

Először jó bulinak tűnt, amolyan "miért ne?". Később elkezdtem élvezni és már azon törtem a fejem, hogy miket írhatnék. Elkezdtek jönni a kedvesebbnél kedvesebb visszajelzések, és akkor már nem is néztem hányan látogatnak, csak írtam mert jól esett. Persze ez már két éves történet, és más témákkal indult, mint amelyek most fellelhetőek az oldalon, de mindenképp szerettem volna egy helyet ahol én vagyok a főszereplő, és ahol végre meghallgatnak, nem kell megjátszanom magam.

Számos témáról írsz. Melyik áll mégis legközelebb hozzád?

Mindig az ami a vonzás törvényével elért sikereimről szól. Ez nagyképűen hangzik elsőre, de azért ezt választanám, mert így nekem is jobban láthatóvá válik, mennyi mindent kapok az életemben amire addig vágytam. Néha a legdurvább és leghihetetlenebb dolgok is valóra válnak, ezt pedig az ember képes megszokni, illetve készpénznek venni. Remélhetőleg tudok példát mutatni mások számár is, miszerint minden vágyunk elérhető, csak hinnünk kell benne. 

Vannak komolyabb terveid a blogolással kapcsolatban a jövőre nézve?

Igazából nem vagyok képben azzal, hogy itthon milyen lehetőségei vannak egy bloggernek, de pár szponzoráció jól jönne! (Helló, létezem!) Azonban tisztában vagyok vele, hogy a blogom egy abszolút amatőr és szabadidőben írott napló féleség, úgyhogy komoly terveim nincsenek, csak írok mindenről, ami érdekel. Nagy durranásra nem tudom lehet-e számítani, utazni ezután is fogok, a vonzás törvényét ezután is alkalmazni fogom, és tanácsokat is adok ezután is. Bízom benne, hogy izgalmas eseményekre is eljutok majd és írhatok róla, akár az Emma Mumfordos estéről (Coming Soon), akár a római kiruccanásról, mindegy mi jön, állok elébe és megpróbálom izgalmasan tálalni.
Fanny blogját ITT, instáját pedig IDE kattintva tudjátok megtekinteni. Eléggé megéri, szóval tessék elárasztani lájkokkal a jányt. Ha pedig még inkább támogatni szeretnétek, akkor az Etsy shopján vásárolhattok is tőle.

Kivel látnátok még ehhez hasonló beszélgetősdit? Írjátok meg idelent kommentárban, vagy Facebookon, vagy akár Molyon is. Instán pedig @neverhoodsdiary néven követhettek, minden velem és a bloggal kapcsolatos infót onnan tudhattok meg először :)

Hamarosan újabb bloggerinát vadászok le. Stay tuned!
Csibecsók:



You May Also Like

0 comments