Család vs. Egyetemista: a legidegesítőbb kérdések - NEVERHOODMAS 2016

by - december 23, 2016

Pár nap Karácsonyig, idén már nincs több vizsgám, és még itthon is vagyok a jó meleg családi házban... Mit jelent ez? 
NEVERHOODMAST! Igen, ennyire kreatív vagyok. Négy nap, négy különböző bejegyzés, központilag Karácsonyra hangolva .
De! Tudom, hogy már kiscsillió karácsonyi bejegyzés született, ugyanazon témák folyamatos újragondolása, stb, és van, akinek már kezd kicsit elege lenni belőle én. Nincs ezzel semmi baj, így adta magát a dolog, hogy a saját kis karácsonyi sorozatomat kicsit tovább gondoljam.
Fél év alatt 4 különböző témához nyúltam a bejegyzésekkel (10 dolog, Könyv/Film, DIY, Egyetem), szóval a karácsonyi különkiadás is ezek jegyében fog íródni.

Bájcsevegés, pusziszkodás, púp a hátunkra típusú rokonlátogatások. Mind tudjuk, hogy a szeretet és a béke ünnepén kívül az egyetemisták a szokásos kérdéseket is megkapják, mikor a minimum egy éve nem látott, néha már-már kissé szenilis rokonokat kell meglátogatni. Összeszedtem a legirritálóbb kérdéseket/megjegyzéseket, ami minden évben elhangzik, mi mégis jó pofát vágunk hozzá.
Ráadásul a Projektheti bejegyzések közt sem láttam még hasonlót, úgyhogy az oldal alján megtaláljátok a többiek blogjait is. 

"Na, és hogy megy az isi?"
Oh, pls, no. Mit lehetne erre azon kívül mondani, hogy jól?
"Mit is tanulsz?"
Ja, hát ez is veszett fejsze nyele, főleg ha a keresztanyád unokatestvérének a lányának a férjének a dédmamijának kell elmagyaráznod azt, amit még a saját szüleidnek sem tudsz. 

"Hogy mennek a vizsgák?"
Két hete nem alszok, képtelen vagyok több kávét leerőltetni a torkomon, ráadásul a tanár is kifejezetten utál. Ja, csodásan.
"Mi leszel, ha nagy leszel?"
Nagy eséllyel munkanélküli.

"Jaj, hát a Pista bátyád unokája is arra az egyetemre jár, ismered a Petrát?"
Hogy a halálba ne, kb. még 30 ezer másik ember jár az SZTE-re, úgy ismerem a Petrát, mint a tenyeremet.

"Ez a mostani oktatás egy semmi, bezzeg az én időmben..."
Szupika, de már nem azok az idők vannak, elmúlt a kommunizmus és hál' istennek ott a Google és a Wikipédia is a nehéz időkre.
"Miből élsz? Remélem már nem anyádék finanszíroznak, egy ekkora lány tartsa el magát..."
Ilyenkor mindig a nyelvemre tódul a kamu válasz, miszerint árulom a testem és a Sugar Daddy-m tart el, csak hogy megnézzem a reakciókat. 

"Gondolkodtál más szakon is azért?"
Egyelőre egyen legyek túl. Amúgy köszönöm a bizalmat, megtisztelő rám és a tanulmányaimra nézve is.

"Jól kijössz a szobatársaiddal?"
Néha kikaparnánk egymás szemét, amúgy minden király.
"És... van már legény?"
Nincs olyan év, hogy ne kapnám meg ezt a kérdést, főleg most, hogy hazautaztam az ünnepekre az Erasmusról. A válasz persze a kínos mosoly és a tématerelés.

"Tanuljá' nekem, nehogy férjhez menj még, túl fiatal vagy. A Bözsi néni unokája is annyi idős, mint te, se munka, se normális ház, de már a harmadik gyereket szüli."
Na, a másik véglet.

"Jaj, hát a Katika is azt tanulta, most meg milyen szuper munkahelye van."
Jó neki, nekem valószínűleg nem lesz. 
A lista persze nem teljes, bőőőőven lehet még mivel kiegészíteni. Írjátok le kommentárba azokat a kérdéseket/megjegyzésket, amiktől lekaparjátok a falat.
Holnap jövök az utolsó NEVERHOODMAS bejegyzéssel. :) Addig is követhettek Instán, Instastoryba igen sok kép fog kerülni a karácsonyi készülődésről, vagy akár Facebookon, de már Twitteren is elértek :)

You May Also Like

0 comments