Könyvkarakter ajándékozás - NEVERHOODMAS 2016

by - december 21, 2016


Pár nap Karácsonyig, idén már nincs több vizsgám, és még itthon is vagyok a jó meleg családi házban... Mit jelent ez? 
NEVERHOODMAST! Igen, ennyire kreatív vagyok. Négy nap, négy különböző bejegyzés, központilag Karácsonyra hangolva .
De! Tudom, hogy már kiscsillió karácsonyi bejegyzés született, ugyanazon témák folyamatos újragondolása, stb, és van, akinek már kezd kicsit elege lenni belőle én. Nincs ezzel semmi baj, így adta magát a dolog, hogy a saját kis karácsonyi sorozatomat kicsit tovább gondoljam.
Fél év alatt 4 különböző témához nyúltam a bejegyzésekkel (10 dolog, Könyv/Film, DIY, Egyetem), szóval a karácsonyi különkiadás is ezek jegyében fog íródni.

A legutóbbi bejegyzésben, amely a Projekthét keretein belül íródott, az egyik kérdés kifejezetten megtetszett, ("16. Mit ajándékoznál a kedvenc könyvszereplődnek karácsonyra?") és elgondolkodtam, milyen érdekes lenne, ha az összes kedvenc könyves karakterem a valóságban is létezne, és mondjuk a barátaim lennének. nyugi, ez csupán filozófiai elgondolás, nem kell elmegyógyintézetbe zárni, vagy ilyesmi Úgyhogy ma összeszedtem fiúkat-lányokat, a Young Adult és fantasy világ apraja-nagyját és ellepem őket a legkreatívabb és leginkább nekik való ajándékokkal. 

Penryn (Susan Ee - Angelfall-trilógia): Egy nyugodt napot, mikor nem kell megmentenie a világot. Amúgy elküldeném vakációzni őket Rafival, mondjuk Santorinire, valahogy úgy érzem, tetszene nekik. Fürödhetnek, repkedhetnek, együtt lehetnek, és Rafi fehér szárnya még illik is a tájképbe.

Eadlyn (Kiera Cass: A koronahercegnő): Mit tudsz adni egy olyan karakternek, akinek minden vagyona megvan? Nehéz kérdés, főleg Eadlyn esetén, aki kemény, mint egy szikla és végtelenül makacs. Elküldeném ételt osztani a rászorulóknak. Számára élmény és még tanulna is belőle, a nép részéről pedig plusz pont a leendő királynő viselkedése. Ha valakinek mindene megvan, mutasd meg neki, milyen, ha semmid nincs.
@weheartit #christmas
Bianca Piper (Kody Keplinger: The DUFF): Egy rohadt beépített szekrényt abba a rohadt kis szobájába, hogy elpakolja a rohadt ruháit ahogy egy normális ember teszi. Tippem nincs, hogy lehet úgy élni, hogy a cuccaid az ágy előtt hevernek, már rég beleőrültem volna a káoszba.

Rose Hathaway (Richelle Mead: Vámpírakadémia): Csináltatnék neki valami díszes ezüstkarót, amivel vígan döfködheti le a strigákat, meg mindenki mást, aki beszól neki. Meg mondjuk felvennék neki valami titkárnőt, aki elintézi helyette a problémákat, mert szegény Rose-ra annyi gond jut, mint a szemét.
@weheartit #christmas
Kinga (Leiner Laura: Szent Johanna Gimi): Na, ő az a tipikus karakter, akinek bármit lehet venni - és semmit. Azt hihetnéd, hogy egy egyszerű határidőnaplónak majd örülni fog, pedig nem, ohohó, de nem. Csak az a jó, ami neki kell, úgyhogy az ő ajándékának megvásárlása előtt egy hónapig megfigyelés alatt kell tartani a célszemélyt, kisilabizálni, milyen színű, méretű, márkájú, fogású dolgokat használ. Kingának ajándékot venni egy teljesen másik univerzum.

Carlos Fuentes (Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai): Rajta gondolkodtam a legtöbbet, aztán feladtam, és rájöttem, elég, ha engem kap, átkötve egy masnival és Sombreroval a fejemen. Aztán vagy örül neki, vagy elszalad. utóbbira nagyobb az esély sajna
@weheartit #christmas
Daemon Black (Jennifer L. Armentrout: Luxen-sorozat): Egy csúnyapulcsit, nehogy megfázzon ezeken a hideg téli estéken félmeztelenül a szentem, és egy doboz sütit, mert szeretem. 

Rafi (Susan Ee: Angelfall): Komolyan, lehet bármit is venni egy angyalnak?! 
@weheartit #christmas
Alex Fuentes (Simone Elkeles: Perfect Chemistry - Tökéletes Kémia): Megajánlok neki egy emelet szintű kémia érettségi ötöst. Úgyis felülteljesítené, szóval kapja inkább ajándékba.

Magnus Bane (Cassandra Clare kismillió könvye): Egy méregdrága utalványt valamilyen fenszi, csiricsáré szépségszalonba, hogy Őtökéletessége még tökéletesebb fényben ragyoghasson a karácsonyi fenyő mellett. 
@weheartit #christmas
Remélem tetszett a bejegyzés, holnap is nézzetek vissza a blogra, újabb bejegyzéssel jövök majd. :) Addig is Instán követhettek főleg Instastoryban valamint a Neverhood's Diary Facebook oldalán is nézelődhettek.

You May Also Like

0 comments