Summer Forever Projekt TAG + Nyereményjáték!

by - július 10, 2017

Nem mondom, majdnem elájultam, mikor megláttam, mennyi kérdés jött össze a mostani projekthétre, dehát ilyen az, mikor kismillió király blogger összeáll és kreatívabbnál kreatívabb kérdésekkel bombázzák egymást. Szóval fogtam, főztem egy kávét, és leültem a seggemre, hogy válaszolgassak a kérdésekre.

Gothic01 kérdései: 

Ha egy meglepetésutazásra készülnél, melyik könyvkarakterre bíznád rá a holmijaid becsomagolását és ki az, akit minden körülmények között távol tartanál a feladattól? 

Jesszus, milyen kérdés már ez így elsőre. Talán meglepő lesz, de Isabelle Lightwoodra bíznám a feladatot, mert tutira a legszexibb és legmenőbb darabokat pakolná be, és ASZÁDéktól mentsen meg az isten.

Vihar miatt felszállási tilalom lép életbe és minden jel arra mutat, a reptéren kell éjszakáznod egy idegen országban és akár napok telhetnek el, mire valamerre elindulhatsz. Melyik könyvszereplőtől kérnél telefonos segítséget? 

Miután sírva felhívtam anyámat, és közöltem vele, hogy életem egyik legnagyobb félelme bekövetkezett, gondolom tárcsázám Rafit, hogy kapjon már fel, és repítsen haza. Ő van olyan fasza gyerek, hogy vihartól nem félve megmentsen. Én meg majd meghálálom neki (khmkhm)

AniTiger kérdése: 

Ebben a kellemes nyári időben egy úszógumin lustálkodsz valamelyik magyar tóban, egy tengerben vagy akár egy medencében. Már csak egy dolog hiányzik a tökéletességhez: egy könyv. Melyik könyvet mernéd így olvasni és miért? 

Nos, ez fizikai képtelenség nálam, a bukott úszás kurzusom óta ugyanis a tusolón kívül nem vagyok hajlandó szabad víz közelébe menni. Szóval olyasféle merész tetteket sem kell végrehajtanom, miszerint könyvvel a kezemben lubickolok.

Perpetua és Indie kérdése: 

Van valami könyves célkitűzésed nyárra vagy nyaralásra?

Konkrét nincs, a lényeg, hogy valami friss és ropogósat olvassak, mert az utóbbi időben inkább csak újraolvasósdit játszok. 
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
NagyDorka kérdése: 

Táborba készülsz a nyárra. Kik lennének azok a karakterek, akikkel szívesen együtt töltenél egy egész hetet a móka és kacagás jegyében?


A vicces, hogy tényleg készülök. Igazából előszedném a vidámabb, lazább könyvek szereplőit, nem akarok túl nagy drámákat, szóval jöhet a komplett SZJG és Sulijegyzetek sorozat szereplőgárdája, Bábelék és még Bexiék is.

Ki(k) az(ok) a karakter(ek), aki(ket) szívesebben látnál egy lakatlan szigeten, minthogy vele(ük) bulizd át a nyarat?

Most olvasom Kody Keplinger: A hazugsághálóját, és egyelőre Sonny elhúzhatna valami kietlen helyre a gyerekeskedésével. 

FairyDust kérdése: 

Ha adott lenne egy Hawaii 2 hetes álomutazás, és vihetnél magaddal három személyt(különböző könyvekből), kit vinnél és miért? 

Nem fogok meglepetést okozni, köztudottak már, kik a kedvenc karaktereim. Viszont tutira csajbulit hoznék össze, szóval Eadlynt vinném, mert rendet tartana, Penrynt, mert ha létezne, legjobb barátnők lennénk, és Bianca Pipert, mert ő meg a lélekállatom.

Sol kérdése: 

Már mindent bepakoltál a nyaralásra, amikor észreveszed, hogy kifelejtetted a könyvet, és nincs több hely neki a táskádban. Mit veszel ki, hogy legyen hely a könyvnek?

Mivel nincs kondim és lusta is vagyok, tutira nem könyvet vinnék cipekedni, hanem a Kindle-öm, az meg úgyis első úton kerül a táskámba, konkrétan mindig nálam van, tutira belefér mellé minden más is ;)

Vikcy3 kérdése: 

Melyik az a (létező) hely, amit egy könyv hatására látogattál meg/látogatnál meg a jövőben? 

Fhú, ez igazából elég király kérdés. Az a fura, hogy Gayle Forman: Csak egy napját abban az évben olvastam, mikor voltam Párizsban, Londonban és Amszterdamban is, viszont én nyáron voltam, a könyvet pedig októberben olvastam először. Így utólag a könyv alapján újra visszamennék mindhárom helyre, mert Londonban csak a turiövezeteket láttam, Párizs másodszori látogatásra még mindig nem tudott olyat mutatni, amiért tetszene, Amszterdam pedig a szerelmem, és mindig is az lesz, így a könyv után még érdekesebb lenne az alapján végigjárni a várost. 

molly kérdései: 

Ha egy könyvhelyszínre mehetnél 1 hétre nyaralni (tehát oda, ahol a történet játszódik) melyiket választanád? 


Roxfort vagy Narnia ;)


Hány könyvet viszel magaddal nyaralásra? 

Fizikailag egyet sem, betárazva 5 alatt meg sem indulok.

Valentine Wiggin kérdései: 

Melyik az a teljesen fiktív ország vagy hely, ahová szívesen elutaznál? 

Még mindig Narnia.

Augusztus 20-án fontos szerepet kap a történelem. Kedvenc történelmi regényed? 

Hátőőő, nem teljesen történelmi regény, inkább életrajzi/tényfeltáró, de Bill O'Reilly és Martin Dugard: Kennedy c. könyve nagy kedvencem. JFK fan vagyok

Rossz az idő, így egy napot „kultúrprogrammal” kell töltened. Melyik fiktív karakterrel mennél könyvtárba, múzeumba, moziba? 

Könyvtár: Reni. Múzeum: Kinga. Mozi: Cortez. Szerintem tök fölösleges odaírnom, hogy az SZJG-ből.

csokitorta kérdése: 

Melyik könyvszereplőt választanád idegenvezetőnek? 

Attól függ, melyik városban vagy országban, de Willemnek (Csak egy nap) eléggé örülnék.

Beatrice8 kérdései: 

A szüleid/barátaid/családod megelégelték, hogy mindig olvasol, ezért megtiltják, hogy a közös nyaralásotokra vigyél könyvet. Milyen reakcióra számíthatnak tőled? 

Kiröhögöm őket, és ennyivel el is intéztük a dolgot. 

Melyik könyvet vinnéd magaddal egy világ körüli nyaralásra?

Egy könyv nem lenne elég, míg körbejárom a világot ;) 
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
M_Annie_99 kérdései: 

Ha az lenne a nyári házi feladatod, hogy írj egy tipikus, nyári szerelmes történetet, melyik könyvből/könyvekből merítenél ihletet? 


Jaj, hát amúgy már írtam :'D (Szia Crissy :DDD) Mindenképp a laza ifjúságikat keresztezném a komolyabb YA regényekkel, viszont az is holtbiztos, hogy a nyár végeztével a szerelmes párom szakítana. Ha nem szakítanak, az nem az én történetem lesz.

Ha választanod kellene, melyik kedvenc könyves karakterednek írnál szerelmes levelet?

Melyiknek nem? :'D Daemon, Zsolti, Alex és Carlos Fuentes, Willem, Alec (de a Matt Daddario verziónak), Rafi, Maxon Étienne... másnap délig tudom sorolni, ne kérjétek.  

Judy22 kérdése: 

Milyen nyári ételt szeretsz a legjobban és mely könyves karakterrel fogyasztanád el most per pillanat? 

Akartam írni, hogy nincs konkrét nyári kajám, aztán elkezdett villogni a szemem előtt a tejfölös-sajtos lángos képe, szóval úgy tűnik, mégiscsak van :D Ákossal a Sulijegyzetekből, nem tudom miért, hirtelen ő ugrott be.

Mennyivel olvasol többet/kevesebbet nyáron, mint a többi évszakban? 

Erre nem tudok konkrét választ adni, mert az idei nyaram kicsit más, meg úgy egyáltalán az idei évem, kevesebb időm jut alapjáraton olvasni.

Mit szeretsz legjobban a nyárban? 

Mikor sötét van, csend és mindenki alszik. nem antiszocc, ááá

Nyárról milyen 10 szó jut eszedbe rögtön?

Utálom, pokol, meleg, szúnyog, fúj, izzadok, idénresefogytamle, lustaság, unalom, nyeh. 

Niitaa kérdései: 

Melyik három könyvbeli karakterrel tartanál a legszívesebben csajos/pasis estét? Milyen programok merülnének fel? 

Sátrazás és éjszakai piknik filmvetítéssel az udvarunkban, teljesen szúnyogírtózva minden apró négyzetméter. A már fent említett kedvenc csajaimmal (Eadlyn, Penryn, Bianca), de nagyon szívesen látnám magam egy Daemon-Rafi-Alex társaságban is. awwww

Mutass egy számodra nagyon nyárias borítót! 

https://moly.hu/system/covers/normal/covers_402456.jpg?1467980764

Mint nyári nyaralás, melyik könyv világába lépnél be a legszívesebben, eltölteni ott egy hetet?

Bábel.

Virág kérdése: 

Klisés klasszikus leszek: mik a terveid erre a nyárra? :)

Ajj Virág, kreatívabb vagy te ennél :D A július a blognak van szentelve, augusztusban pedig már az egyetemi dolgaimmal akarok (és kell is) foglalkoznom.

Ülsz a kocsiban, és nézed az elsuhanó tájat az ablakon át, ahogy tartasz a nyaralásra. A nap süt, a szél kellemesen hűsít, az országút pedig végtelenül terül el előtted. Milyen aláfestőzenét képzelnél az utazáshoz? 

Nos, ez borzasztóan hangulattól függne, de most, ami egyből beugrott, az a Hollywood Undead: Everywhere I Go-ja. Jé, már rá is kerestem Youtube-on, de rossz vagyok. LET'S GET THIS PARTY STARTED 

BarbyMalik kérdése:

Ha nyár, akkor nekem a fagyi jut először eszembe. Melyik könyvkaraktert vinnéd el fagyizni?

Mivel le vagyok égve, mint az állat, mindenképp olyat keresnék, aki kifizetné az én részem is. Óó, valaki Maxont emlegetett? 

Szép idő + hintaágy + jó könyv = tökéletes időtöltés. Melyik kötet illene neked az egyenletbe? 

Lángra Lobbant Nyár. Azt a szerencsétlen könyvet még mindig nem olvastam el, pedig már tavaly óta akarom és meg is van, csak egyszerűen nem akar sorra jutni. 

Melyik az a könyv, amit nyáron mindenképp el szeretnél olvasni? Miért?

Egy médium vagyok, egyel feljebb már meg is válaszoltam. 
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
Köszönöm a Moly- és Bloggerpajtiknak ezeket a csodás kérdéseket és a Projekthetes együttműködést. 
A csibéimnek emlékeztető, hogy változott a blogmenetrend, (ITT ÍRTAM RÓLA), szóval  szerdán új vlog, vasárnap pedig újabb bejegyzés. Addig is Instán követhetitek, merre járok, Facebookon és Molyon a fontosabb infókat találjátok, Youtube-ra felíratkozva pedig a heti vlogokról kaptok értesítést. 


NYEREMÉNYJÁTÉK!

Befejeződött a Summer Forever Projekt, és arra gondoltunk, hogy a mostani közös munkát megkoronázzuk egy nyereményjátékkal. 

HÁROM (!!!) könyv is a tietek lehet:
Dohoczki Máté: Tiszta kézzel című könyve, amit maga az író ajánlott fel, és dedikált is a nyertesnek. 
- A Kossuth Kiadó jóvoltából Bella Andre: Csak téged látlak című könyve is egy szerencsésé lehet, utóbbit a Hagyjatok, Olvasok! blog Facebook oldalán fognak kihirdetni és ITT is találjátok a részleteket.
- Illetve még egy bloggerina felajánlásából Jenny Han: The Summer I Turned Pretty - A nyár, amikor megszépültem könyve is landolhat valakinél.

Ahhoz, hogy részt tudjatok venni a nyereményjátékon, nincs más dolgotok, mint kitölteni a jól megszokott Rafflecopter dobozkát. Ebbe a Rafflecopter dobozba előbb be kell jelentkezni, hogy lássátok a feladatokat.

A feladatok: 

– lájkolni a résztvevő blogok és Dohoczki Máté írói Facebook oldalát! 

– feliratkozni a résztvevő blogokra! 
– megadni milyen néven tetted meg az első két feladatot! 
– válaszolni egyetlen kérdésre!

A nyereményjáték 2017.07.09.-én (vasárnap) indul és egy hétig, azaz 7 napig tart! Eddig van időtök teljesíteni a feladatok. A nyereményjátékban csak azok a személyek vesznek részt, akik az összes feltételt teljesítik!


Sok szerencsét mindenkinek! 

Csak magyarországi címre van postázás!

a Rafflecopter giveaway @Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8

You May Also Like

0 comments