Hibák, amiket más is elkövet nyaranta - Summer Forever Projekt

by - július 03, 2017

Sokan vagyunk úgy, hogy "ez csak velem történik meg", akármilyen eseményről is legyen szó. Ühm, nope, bénázni mind szoktunk, legyen szó bármiről, vagy magáról az életről. Talán így elsőre nem teljesen érhető, mire akarok kilyukadni, de a felsorolást olvasva szerintem ti is a fejetekhez fogtok kapni.

Leégni a napon

Őszintén gondolkodtam már, hogy beperelek néhány naptejet árusító céget szimplán azért, mert az én hófehérke bőrömet egyszerűen semmi nem védi az UV-tól, de komolyan. Mármint öcsém, én tényleg megvárom, míg felszívódik, meg fél óránként leápolom a testem, de augusztus végére nálam legégettebb, levedlettebb és kiszeplősödöttebb személyt nehezen fogsz látni. A vicc az, hogy az utóbbi időben megtaláltam a sorstársaimat is, így többed magunkkal játszunk grillezett csibehusit, mert természetesen olyan nincs, hogy még egyenletesen is égjünk oda, áááh, fej és vállak totál, lábak semmi. 
Habár most, hogy így belegondolok, az ombre tök menő. Hmm, hesteg ombrevagyok. 
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
Beszerelmesedni

Ó, atya ég. ÓÓÓÓÓ, A-ttttya ég. :D A nyár dettó olyan hormontúltengéses, mint a tavasz, és ha még táborokba is járkálsz ilyenkor, akkor tudod, hogy pár nap mire elég. Hét évestől 18 éves koromig non-stop táborokba járkáltam, nyaranta pedig legalább 5 fiúba voltam szerelmes, csak úgy egész random, habár ők még a nevemet se tudták sokszor. Szépazélet, deszeretem. 
De vicces félretéve, és kicsit a felnőttkor irányát nézve is szerintem mindenkivel megesik, hogy nyáron a jóidő és a szabadság hatására szebbnek látja a világot, mint ami amúgy, és lángoló vonzalomra kel egy ellentétes/azonos (#pride) nemű ifjúval. Aztán pedig ahogy kezdődik a szeptember, valahogy elmúlik az egész, és csak messzi-messzi álomképpé válik az egész szituáció. 
Szóval ésszel kiscsibéim, ne pedig csak érzelmekkel. Ne csak komolynak képzeljétek, de komolynak is gondoljátok a dolgokat. Óriási a különbség.

Csődbe menni

Hopp, egy szebb ruci, hopp egy Starbucks, hopp egy fesztivál, hopp egy kis kiruccanás a haverokkal, hopp egy újonnan kijött szempillaspirál... Hopp, tök üres a pénztárcám. Még ha diákmunkát is vállaltál nyáron, sokkal kevesebből fogsz kijönni a nyár végére, mint ahogy belementél, mert egyszerűen szeretjük az életet, és leyolozunk mindent, ahogy azt illik. Fuck that nyár, és a kisugárzásodat is, egyszerűen más világ ez ilyenkor, vagy legalábbis elhiteti velünk ez az időszak. 
A lényeg: nem csak te vagy csóró. Mind azok vagyunk.
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
Felborítani a terveket

Ezen a héten fesztivál, a következőn majd olvasok, azután megyünk nyaralni, aztán megyek a rokonomhoz, aztán megyek a csajokkal valahova... Aha, akinek tényleg sikerülnek a nyári tervei, úgy, ahogy azt mondjuk még májusban elképzelte, annak hatalmas taps, nálam már a következő napi történések is kétségesek. Valaki lemondja, betegség, özönvíz szerű esőzések, totális viharok, életpusztító kánikula, és a már emlegetett üres pénztárcák. 
Tipp: ne sajnáld és ne akadj ki, ha nem minden terv szerint megy. Egy kis spontaneitás néha sokkal nagyobb élményt jelenthet, mint a berögzült dolgok. 

Felkészületlenül nekiindulni 

Vihart mondanak, de még úgyis megúszom. Csak fél órára megyek el a többiekkel kávézni, nem kell a telefonom. Tudom az utat, nem kell nekem a Google Maps. Van még ebben az autóban épp elég benzin. Úgyis tudok ott venni vizet. Úgysem jön ellenőr. Ismerős gondolatok, nem igaz?
Mind elcsesszük valahol, de felfogás kérdése a dolog. Én ki szoktam röhögni magam, és legalább jó sztorijaim lesznek. Szerintem ti is ezzel jártok jobban, a bosszankodás totál felesleges utólag. 
@neverhood / Copyright © 2016-2017 Minden jog fenntartva!
Bár a lista vidámságnak íródott, a sorok között azért arra is utaltam, hogy bármilyen gáz van, sosem vagytok egyedül, és semmi nem "csak velem történik" dolog, az élet ennél bonyolultabb és mindenkinek oszt kártyákat, szóval keep calm bitches, ügyesek vagytok, és ha más megoldja, ti is.

A bejegyzés a projekthét részét is képezi, a többiek elérhetőségét lent eléritek a kis ikonokra kattintva. Hamarosan jön a videó a budapesti hétvégéről, ami miatt csúszások vannak kissé a blogban, de becsszó' jövő héten kaptok egy teljes, totálisan tartalmas (ceje van alliteráció) bejegyzést is. Addig is kövessetek Facebookon, vagy akár MolyonInstán pedig @neverhoodsdiary néven követhettek, minden velem és a bloggal kapcsolatos infót onnan tudhattok meg először :)


@Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8
Aktuális heti VLOG: @neverhood_

You May Also Like

0 comments